#26 Skrevet April 22, 2004 det kan ihertfall kalles "chrom edition" hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 22, 2004 Syntes dette ble skikkelig fett jeg! Bra noen tør trekke den litt ekstra! Og så er jo Jon litt bling-bling også da..... Du har ikke noen bilder av Caddyen også da Arild, bare sånn for å understreke det hele liksom..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 22, 2004 Har Jon en Caddy åsså? Har bare fått disse tilsendt av Jon jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 22, 2004 Hmm, hvordan skal man si dette uten å virke tilbakestående.... *20" på Passat er *De felgene er knalltøffe, på den rette bilen! *Bling er kult! Men, om de felgene passet på den Passaten er jeg ikke helt sikker på. De matchet liksom ikke bilen helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 23, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Har Jon en Caddy åsså? Har bare fått disse tilsendt av Jon jeg... Stemer det, han har en Caddy med noen bling bling felger på og Men det er bare 17" på den da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 23, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Da har du jo valgt rett felger for deg Jeg digger åsså dine hjul, og særlig senkinga! Folk må komme på Motorfestivalen for å se det Jon Gravirs bil i helfigur: Har ikke sett Runar sin med nye felgene på, men har jo hatt like felger selv på gamle Passaten (bare i 18") og må si at jeg synes det er mye penere felger enn dette og håper resultatet blir mye bedre Synes rett og slett ikke dette ble noe særlig, felgdesignet passet rett og slett ikke på Passat! Er bare til å innse det, Passat er skapt for "MB look" så jeg er spennt på hvordan det blir med 20" på Runar sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 23, 2004 hm... Har i alle år forsvart 19" felger og at det er hlt kurant å kjøre med/på, samt at jeg syns det ser tøft ut på biler som det passer til (altså nyere biler med store hjulbuer) Når det gjelde 20" så begynner det jo å bli FRYKTELIG stort da... og må begynne å si meg enig i de som sier at "det ser jo ut som du har punktert jo, du kjører jo på felgen..." Syns dette begynner å bli VELDIG ekstremt, men om felgen er kul og passer til bilen, kan det jo fremdeles se bra ut... Hvorvidt jeg ville hatt 20" selv på golfen er jeg i stor tvil om... syns rett og slett det blir for stort, og egner seg mere til kun show/utstilling, og ikke til en bil som er i daglig bruk "til og fra jobb/butikken" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 24, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Har ikke sett Runar sin med nye felgene på, men har jo hatt like felger selv på gamle Passaten (bare i 18") og må si at jeg synes det er mye penere felger enn dette og håper resultatet blir mye bedre Synes rett og slett ikke dette ble noe særlig, felgdesignet passet rett og slett ikke på Passat! Er bare til å innse det, Passat er skapt for "MB look" så jeg er spennt på hvordan det blir med 20" på Runar sin Litt rart at Arild D ikke ennå har lagt ut etpar fotos, men det kommer vel i morgen. Hvis ikke får alle som vil se standen vår komme på messa i helga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 24, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Har ikke sett Runar sin med nye felgene på, men har jo hatt like felger selv på gamle Passaten (bare i 18") og må si at jeg synes det er mye penere felger enn dette og håper resultatet blir mye bedre Synes rett og slett ikke dette ble noe særlig, felgdesignet passet rett og slett ikke på Passat! Er bare til å innse det, Passat er skapt for "MB look" så jeg er spennt på hvordan det blir med 20" på Runar sin Litt rart at Arild D ikke ennå har lagt ut etpar fotos, men det kommer vel i morgen. Hvis ikke får alle som vil se standen vår komme på messa i helga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 24, 2004 Motorfestivalen har førsterett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 24, 2004 Jon Gravirs bil i helfigur Utrolig rått!!!!!! Jeg synes at de hjula var utrolig heftige... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 24, 2004 Dette var ikke mye vakre felger. Felg med bil ...... men smaken er som baken.... :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 24, 2004 hmm vet ikke helt om jeg likte det jeg heller men kan jo se fett ut i virkeligheten! kjøpte felger av han en gang, trivelig å handle med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 24, 2004 Opprinnelig postet av Runar Kopperud Litt rart at Arild D ikke ennå har lagt ut etpar fotos, men det kommer vel i morgen. Hvis ikke får alle som vil se standen vår komme på messa i helga... Var på festivalen igår og kan ikke beskrive med ord hvor "riktige" de hjulene var på bilen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 25, 2004 Legg ut noen bilder av den Rudi refererer til her da? Det blir "kjerrehjul" det der, kul størrelse og bling effekt, men eikene var nok litt for kjukke for min smak! Så er det den kjente delte baken igjen da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 25, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Jon Gravirs kone synes visst bilen er helt fin å kjøre. Prata med et annet (stort) klubbmedlem i dag, som også meldte at dekka var overraskende fine å kjøre med Fikk mail med Jon her ein dag i veka der han skreiv at kona også likte å køyre den. Du har vel ikkje bilde av Caddyen hans med 17" Rs4 (i krom) også..? :rolleyes: Må ta meg ein prat med han eg også. Spørre korleis det går med felgane mine Og Jon er ein utrulig grei fyr å handle med Anbefalast på det sterkaste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 25, 2004 Opprinnelig postet av Sture Nerhus Fikk mail med Jon her ein dag i veka der han skreiv at kona også likte å køyre den. Du har vel ikkje bilde av Caddyen hans med 17" Rs4 (i krom) også..? :rolleyes: Det er ikke RS4 i krom Jon har på Caddyen.... Mener de heter Ion el no..... Litt usikker på det, men det er iallefall ikke RS4.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 25, 2004 ser bra ut med 20" på passat, men designet på den passaten der, synes jeg var dritstygt... men det er unektelig veldig spesielt da! Synes Superstar har endel råe felger jeg!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 25, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt Det er ikke RS4 i krom Jon har på Caddyen.... Mener de heter Ion el no..... Litt usikker på det, men det er iallefall ikke RS4.... Snakka med Jon torsdagskvelden og då sa han at han hadde 17" RS4 i krom på Caddy'en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 25, 2004 Opprinnelig postet av Sture Nerhus Snakka med Jon torsdagskvelden og då sa han at han hadde 17" RS4 i krom på Caddy'en... Hehe, okei...... Kjenner Jon jeg også, og kjører forbi ham hver dag men.... Kan jo hende han har satt på noen nye de siste dagene også da, han bytter jo felger oftere enn andre fyller bensin....! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 25, 2004 Tror ikke jeg gidder kommentere disse felgene en gang jeg... Etter min smak var det totalt mislykka... Men all honør til de som går nye veier og prøver nye trender. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 25, 2004 Opprinnelig postet av Sture Nerhus Du har vel ikkje bilde av Caddyen hans med 17" Rs4 (i krom) også..? Nei 225/30-20 på mindre provoserende felger her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 26, 2004 Riktig størrelse!! Synes ikke utseendet er i nærheten av å passe til bilen. Kanskje på en eller annen amerikansk SUV, men ikke Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 26, 2004 Hvis jeg hadde kjøpt sånne felger, satt dem på bilen og så beskuet min nyinvestering, tror jeg at jeg hadde følt meg rævpult! For å være ærlig synes jeg de orginale kapslene på stålfelger er penere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 26, 2004 Opprinnelig postet av Christian Paulsen Riktig størrelse!! Synes ikke utseendet er i nærheten av å passe til bilen. Kanskje på en eller annen amerikansk SUV, men ikke Passat. Regner med du ikke sikter til Runar sin nå, for den er jo helrå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...