#26 Skrevet Mai 19, 2006 Meget bra film! Takker for kjapp og fin tur rundt banen Christian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 19, 2006 Har ikke fått noen tilbakemld. fra deg enda TThomaz. TT er på ferie denne uken. Ellers var det bra filming ! Synd det ikke var noe av brenneren utenfor det glatte.... :-(( . Skulle fått litt mer av din egen bil og brede kjøring også da :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 19, 2006 Du kan få det jeg har av brenneren på din special edition DVD;) , fra litt avstand var det vanskelig å skille din fra den svarte S3`n som var med. Ja det var faktisk bare et lite klipp fra min på utsiden, litt kjipt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 19, 2006 Kongefilm Synd jeg gikk glipp av dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 22, 2006 Du kan få det jeg har av brenneren på din special edition DVD;) , fra litt avstand var det vanskelig å skille din fra den svarte S3`n som var med.Ja det var faktisk bare et lite klipp fra min på utsiden, litt kjipt. Gleder meg til special edition DVD !! :-) Vi får fikse litt mer film av S4'en brei på Våler da ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 23, 2006 Har ikke fått noen tilbakemld. fra deg enda TThomaz. Da er TThomaz BACK IN TOWN!! Kanon bra film Christian!! Savnet bare TT`n på bane da.... snuuuuufs og da selvfølgelig CONCORDEN din TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 23, 2006 CONCORDEN din TThomaz LOL: smil : , ja det var lite film av tt`n og. får satse på at det blir bedre på våler, jeg er no påmeldt og stiller no med splitter ny kameramicrofon, litt annen bilgrafikk og frisk høyrefot. Gleder meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 29, 2006 Endelig en nabo som ikke sikret nettverket sitt:nana: Får legge ut noe bilder fra Voss. Jan har flere som han fikk av meg og kan legge ut om han har mulighet. Enjoy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 29, 2006 Bildene måtte krympes såpass mye at kvaliteten virkelig får gjennomgå. Alle bildene finnes i grandiose størrelser og kan mailes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 29, 2006 flere bilder.... Ble også noe bakkestart kjøring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 29, 2006 Her er en med god sleng! Sjekk forøvrig blikket til ?Preben: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 29, 2006 To siste bildene . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 29, 2006 flere bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 29, 2006 bilder............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 29, 2006 Første bildet:"Here come the men in black": smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 29, 2006 Sjekk forøvrig blikket til ?Preben: eek : Sånn pleier pasasjerene å se ut når Stian får horn i pannen! : smil : Flotte bilder Lars! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 29, 2006 kanontøft. lol til teksten. Har du et av min brei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 30, 2006 kanontøft. lol til teksten. Har du et av min brei? Kule karer ja !! Har du A3'en min brei ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 30, 2006 Kule karer ja !! Har du A3'en min brei ? Har ingen flere bilder på "bredan" desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...