#1 Skrevet Mai 6, 2006 Tenkte å handle konfilter til audin men vet ikke helt hva jeg bør/kan handle. - Greenfilter - k&n - bsr noen flere? Har også forstått det slik at overgangen er ikke noe masseprodusert men finner vel en løsning der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2006 Hmm, kjøpte ikke du en adapter av meg Værtfall, jeg har nå en 2-3 slike adaptere som passer på rett på LMM på 7A motoren, med 82mm flens hvis du skulle være intressert.. K&N ville jeg gått for... Funker bra og helt grei pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2006 Bruker Green filter på min, men blir vel akkurat det samme hva du bruker tipper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2006 Hmm, kjøpte ikke du en adapter av meg Værtfall, jeg har nå en 2-3 slike adaptere som passer på rett på LMM på 7A motoren, med 82mm flens hvis du skulle være intressert.. K&N ville jeg gått for... Funker bra og helt grei pris Jeg skulle vel egentli handle en slik en av deg men får sende deg pm med adresse så du får sende en ang. green vs k&n. hvilke forhandler disse? vet autopower har K&N men ryktene går om lang bestillingstid. Hva med varmeskjold? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2006 bestilte ett K&N RF-1025, håper bare det passer på overgangen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...