#26 Skrevet August 30, 2006 bbs ch funker fint i 19" på s3: forsåvidt bbs le mans også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 30, 2006 Har selv Bbs Ch i 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 30, 2006 Er det MTM Bimoto som er på det øverste bildet? Noen som vet pris på de og hvem som selger dem? Synes dem passa perfect jeg...Noen som hva slags dim. man får dem i til s3? MTM Bimoto eller Sportec er jo aldri feil. Tror ikke det går noen i Norge med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 30, 2006 Helt øverst er MTM bimoto ja. BBS CH skaffer vel sharif hvertfall. Vet ikke helt om de er ekte. Men det begynner jo å bli en DEL S3'er med BBS CH. Men det er jo også en grunn til at mange har de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 30, 2006 Bimoto selger BO racing i Bergen ihvertfall. Eller så dukker det opp sett på e-bay med jevne melomrom, men de går ikke til spottpris. http://www.boracing.no http://www.mtm-online.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 30, 2006 Luis her har/hadde vel MTM Bimoto felger på S3'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 30, 2006 Har jo vært ihvertfall 2 sett med 18" BBS LeMans (ett med 8,5 og ett med 9,5") som passer på S3 til salgs her til lands den senere tiden. Ville MYE heller kjøpt noe slikt enn BBS CH som "alle" har på S3ene. Helt greie felger det er ikke det, men det er kjedelig når halvparten av S3ene her til lands har de samme felgene... Her er ene annonsen og her er den andre, om de er solgt eller ikke aner jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 30, 2006 Har jo vært ihvertfall 2 sett med 18" BBS LeMans (ett med 8,5 og ett med 9,5") som passer på S3 til salgs her til lands den senere tiden. Ville MYE heller kjøpt noe slikt enn BBS CH som "alle" har på S3ene. Helt greie felger det er ikke det, men det er kjedelig når halvparten av S3ene her til lands har de samme felgene... raboc har vel sine til salgs enda om de ikke er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 30, 2006 Har jo vært ihvertfall 2 sett med 18" BBS LeMans (ett med 8,5 og ett med 9,5") som passer på S3 til salgs her til lands den senere tiden. Ville MYE heller kjøpt noe slikt enn BBS CH som "alle" har på S3ene. Helt greie felger det er ikke det, men det er kjedelig når halvparten av S3ene her til lands har de samme felgene... Her er ene annonsen og her er den andre, om de er solgt eller ikke aner jeg ikke De til han på bilforumet står på en knalltøff bora om jeg ikke tar heeelt feil.. Ble litt forvirra her.... hehe.. Trodde det var luis sine, men det kan sikkert han mere om meg om.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 30, 2006 Siden det var snakk om gallardo-hjul, finnes det jo replika cayenne-felger som jeg tror hadde vært råe å bilen din. Mulig jeg er sær når det gjelder felger. Disse koster vel 13-14k hos interdekk.no. Med dekk fra dekkonline.com og noen adaptere fra ebay havner d vel på rette sida av 20k. Skal se om jeg kan få photoshopa noen på bilen din imorra..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 30, 2006 De til han på bilforumet står på en knalltøff bora om jeg ikke tar heeelt feil.. Ble litt forvirra her.... hehe.. Trodde det var luis sine, men det kan sikkert han mere om meg om.. Ja, er de gamle hans. Skal vel ha de tilbake så fort Boraen får de felgene den venter på men er bare å ta en tlf om noen er interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 31, 2006 Skal se om jeg kan få photoshopa noen på bilen din imorra..... And here we are..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 31, 2006 And here we are..... Det der ble faktisk veldig pent! Andrew har vel helt lik bil til meg, så han ser jo åssen det blir. Noe å tenke over Jeg for min del skal nok ikke ha nye felger før til våren igjen tidligst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 31, 2006 Siden det var snakk om gallardo-hjul, finnes det jo replika cayenne-felger som jeg tror hadde vært råe å bilen din. Disse koster vel 13-14k hos interdekk.no. Med dekk fra dekkonline.com og noen adaptere fra ebay havner d vel på rette sida av 20k. Men med 20mm adaptere, så blir bredde og ET hva? ET må jo være minst 45 på felgen hvis dette skal være noe poeng. F.eks 8,5x18 ET10 er jo ikke akkurat riktig eller ser bra ut på A3... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 31, 2006 Flotte felger, blir nesten fristet, men jeg syntes det ser best ut med orginalfelger med orginaldimensjon på S3. Tror kanskje jeg går for noen replica RS4 felger, hvis ingen har noen andre gode råd å gi: klø : Hvordan blir egentlig kjøreegenskapene med så lite gummi som 19'' for vanlig kjøring? DTM bilene har vel 18'' felger og de kjører kun på bane: http://dtm.de/fahrzeug.php?id=10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 31, 2006 Men med 20mm adaptere, så blir bredde og ET hva? ET må jo være minst 45 på felgen hvis dette skal være noe puoeng. F.eks 8,5x18 ET10 er jo ikke akkurat riktig eller ser bra ut på A3... Ta det med ro Runar, har jo tenkt litt å det før jeg postet vettu. Neida, skulle kanskje skrevet det over. Felgen er 8x19 ET57 så tror det blir plass til en adapter mellom der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 31, 2006 Ta det med ro Runar, har jo tenkt litt å det før jeg postet vettu. Neida, skulle kanskje skrevet det over. Felgen er 8x19 ET57 så tror det blir plass til en adapter mellom der. Det er forresten er Carrerra S felg. Var ikke så alt for dyr heller faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 1, 2006 Flotte felger, blir nesten fristet, men jeg syntes det ser best ut med orginalfelger med orginaldimensjon på S3. Tror kanskje jeg går for noen replica RS4 felger, hvis ingen har noen andre gode råd å gi: klø : Beste råd jeg kan gi er å holde deg langt unna RS4 felger, noe kjedligere enn det får en det jo ikke... Da er de org S3 felgene ett mye bedre alternativ ebb RS4 og siden du synes det ser best ut så er det vell egentlig ingenting å lure på for din del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 1, 2006 Hvordan vil A8 felgene se ut på en S3? Noen som har sett det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 1, 2006 Hvordan vil A8 felgene se ut på en S3? Noen som har sett det? Dog ingen S3, but you get the picture 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 26, 2006 Noen som vet om 11x18 vil passe s3? et 34 åsså måg jeg isåfall ha 20mm adaptere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Oktober 26, 2006 11x18 passer ikke med mindre en valser endel, er jo en annen i klubben med 11x18 på A3 og den er valset relativt mye! Ville nok uansett holdt meg til max 10x18, både pga det er enklere og kanskje også vell så pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Februar 16, 2008 Hvordan blir 8.5" et35 på en s3? Må en ha spacere for at det skal se bra ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Februar 17, 2008 Hvordan blir 8.5" et35 på en s3? Må en ha spacere for at det skal se bra ut? Det ser bra ut det og man kan også vurdere en 5mm spacer. Begge deler funker bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Februar 17, 2008 Ser det står i vognkortet at minimum inpress er 32.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...