#1 Skrevet April 21, 2004 Hihi jaja vi kan jo la bildet og videoen snakke Video: http://www.gunstig.no/benking-passelat.wmv (Høyre lagre mål som, 77mb windowsmediavideo) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2004 Herreguud.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2004 hinter du til noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2004 Neida, det var råe effektsiffre.. Spes dreiemomentet.. :rolleyes: Og den røyk jo nesten ikke heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2004 Jeg er imponert. 54 hk originalt, 51.1 hk etter 411.000 km er ganske bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2004 Ahrg.. enda en som har mer effekt enn meg.. noe må gjøres.. Nok en knallvideo, Mr Berg.. Stå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2004 54 orginalt? er det ikke 50 da? og jeg som har mistenkt Pudding for å ha trimma 2.2% :D Rå video... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Jeg er imponert. 54 hk originalt, 51.1 hk etter 411.000 km er ganske bra! Hey hey hey! 1.5 litern, ikke 1.6! 1.5D har 50 hester orginalt 50@5000 motoren ble laget mellom 1977-1982. Looking back In the spring of 1976, when series production of VW's first diesel passenger-car engine began - the legendary 1.5-liter, 50-bhp naturally aspirated unit for use in the Golf - this was the start of the diesel's triumphal progress, initially in VW Group products but later throughout the automobile world. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2004 Oooo, my bad! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2004 Tror eg må få benket kadetten min og da ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 25, 2004 Hmmm. Santana kom da med Diesel 54hk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 25, 2004 Genialt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 26, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Hmmm. Santana kom da med Diesel 54hk.... Santana er en såkalt andregenrasjonspassat Så ja santana har 54 hesters motoren. Den første Santana ble vist på Frankfurt Motorshow i 1981 (god årgang, samme som meg hehe) Stakkars 1.5 dieselen med 50 hesters ble det vel slutt på i 1980. Og en annen morsom info er at i 1983 ble den første Santanaen produsert i Kina ferdigstillt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 26, 2004 Bra video! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 26, 2004 Veldig bra videoklipp. toppkvalitet både på film og ikke minst bil etter over 400000km (iflg. telleren). Jeg venter bare på samme type film, men med en "værsting-bil". Noen som tør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 26, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Veldig bra videoklipp. toppkvalitet både på film og ikke minst bil etter over 400000km (iflg. telleren). Jeg venter bare på samme type film, men med en "værsting-bil". Noen som tør? Jeg tør absolutt å filme iallefall!! Ta kontakt Men må nevnes at to grümmaudier med bart er i sikte for benkingsvideo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 26, 2004 Opprinnelig postet av Tor Morten Berg Jeg tør absolutt å filme iallefall!! Ta kontakt Men må nevnes at to grümmaudier med bart er i sikte for benkingsvideo Kanskje allerede denne uka... Må jo klare 10x effekten og 8x momentet ditt da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...