#1 Skrevet Mai 7, 2006 Noen som har no forslag?Jeg har en låsebolt som er helt ødelagt.Går ikke av med nøkkelen pga helt runde spor i bolten har også prøvd en slags pasta(tror det var no to-komponent epoxy)Så nå står jeg med 3 17" og en 15": bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2006 Noen som har no forslag?Jeg har en låsebolt som er helt ødelagt.Går ikke av med nøkkelen pga helt runde spor i bolten har også prøvd en slags pasta(tror det var no to-komponent epoxy)Så nå står jeg med 3 17" og en 15": bh : Bore bort hode på bolten? ta av hjulet og bruke låsetang eller lignende?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2006 Jeg mista nøkelen en gang - borret hull og brukte grise tapp. Men de boltene er meget harde - tror han sa han ødela 3 hardmetall borrer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2006 Det samme skjedde meg, leverte bilen til felgsjappe og de brukte ett par sekund på å åpne den De monterte ei "hylse" utenpå låseboltene som gjenget seg fast eller noe slikt, etterpå var det bare å ta den ut som en vanlig bolt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...