#1 Skrevet Mai 7, 2006 noen som veit om disse er like?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2006 noen som veit om disse er like?? Med 97,3% sikkerhet JA. (egentlig er jeg helt sikker... men tør ikke si det ) Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2006 Jeg mener at de ikke er det, for det er forskjellig størrelse på mutteren (30 mm bak, 32 mm foran hvis jeg ikke husker feil). Jeg har dessverre ikke muligheten til å slå opp i katalogen for å sjekke dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2006 Katalogen sier at de ikke er lik på delenr. i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2006 Jeg mener at de ikke er det, for det er forskjellig størrelse på mutteren (30 mm bak, 32 mm foran hvis jeg ikke husker feil). Jeg har dessverre ikke muligheten til å slå opp i katalogen for å sjekke dette. på typ44 er det vertfall 32mm bak. Mener å ha hørt at det skal være samme, men har aldri prøvd det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2006 Jeg vet ihvertfall at det er forskjellig mutterstørrelse, det er altså størrelsen jeg ikke husker. Jeg lurer på om 85q har samme ytre bak som Type 43 bruker foran. Hjulnavet bak er ihvertfall det samme som foran på Type 43, både 4-bolts og 5-bolts nav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...