#1 Skrevet Mai 7, 2006 som topic sier er ute etter 17" til min jetta som er senket 60/40. hvilken bredde og ET burde jeg gå for? og hvilken dekk dimensjon? koem gjerbe med forslag til felger her og, er ikke ute etter de aller verste felgene, men noen som ser helt greie ut og ikke koster skjorta. takker for svar! mvh Vidar Brattbakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2006 vil tippe det er akkurat det samme som på toer-Golf; 7x17" ca ET35, 205/40-17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2006 hvordan vil det bli med 7.5x17 et 37 og med 205/40 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2006 fant i grunn ut av det selv! kom på at en kompis av meg har disse felgene ligge som han skal selge, så disse kommer kanskje på jetta'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...