Skal det være klaring på fjærbeinslager?

Anbefalte innlegg

Jeg byttet fjærbeinslanger for snaut to år siden ifm. montering av senkesett. Etter kort tid kunne man høre en liten klakkelyd ved fullt rattutslag og innfjæring, noe som tyder på utslitte lager.

 

Disse lagrene bør vel holde mer enn 5.000 kilometer selv om bilen er senket og stivere enn original?

 

Har tatt av lagrene nå ifm. bytte til justerbart senkesett og er i tvil om lagrene virkelig er slitt.

Det sitter en liten distansehylse som skal gjøre at lageret roterer fritt og jeg lurer nå på om det skal være litt klaring.

 

Kan vippe lageret et par millimeter i ytterkant...skal det rett og slett være slik?

 

Så vidt jeg kan se i albumet så er det korrekt satt sammen også...og det er vel egentlig ikke så mange måter og gjøre det på heller...

 

Noen som vet?

 

Gjelder en Golf mk1...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det bare er noen millimeter er det ok, men om det blir 5- 10mm er det nok på tide og bytte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.