#1 Skrevet Mai 7, 2006 Da har jeg gått til innkjøp av speilrefleks kamera:) Da måtte jeg jo leike meg litt.. Så idag tok jeg og Emil Morewood litt bilder..her kommer noen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2006 more... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2006 more.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2006 even more... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2006 og siste idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2006 Det her syns jeg var tøfft: De andre var litt mørke men greie... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2006 bildene er litt mørke pga av at de er redusert til 37% av orginal størrelse får å få de inn på forumet her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2006 Veldig mye tøffe bilder. Tatt mye bilder før og har litt peiling eller? Har selv vurdert å kjøpe speilrefleks, men tror jeg har for lite skills til å få noen bra bilder selv med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2006 bildene er litt mørke pga av at de er redusert til 37% av orginal størrelse får å få de inn på forumet her.. hvis du lager deg en kto på f.eks photobucket, så trenger du ikke å resize bildene, og det går ann å legge inn flere bilder pr post likte bildet nr7, der dere står med brua i bakgrunnen, (stemmer det?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2006 Tøffe bilder og ikke minst bilder, men be kompisen din skaffe seg et nytt S2 merke til hekken for det var slitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2006 hvis du lager deg en kto på f.eks photobucket, så trenger du ikke å resize bildene, og det går ann å legge inn flere bilder pr post likte bildet nr7, der dere står med brua i bakgrunnen, (stemmer det?) Ja stemmer det.. Nei det er et tak bare..ligner litt på ei bru når du sier det:) hehe Og nei jeg har IKKE peiling på å ta bilder,hehe..kjøpte camera her om dagen bare så bare leiker meg litt å prøver meg litt frem:) konge med speilrefleks:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 7, 2006 Stilige bilder.. Vil anbefale å ta dem en tur i Photoshop eller annet egnet program, for å justere farger, kontraster, osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 7, 2006 Tøffe bilder og ikke minst bilder, men be kompisen din skaffe seg et nytt S2 merke til hekken for det var slitt! Hehe..jeg vet;) litt slitent det merke gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 7, 2006 Stilige bilder.. Vil anbefale å ta dem en tur i Photoshop eller annet egnet program, for å justere farger, kontraster, osv.. Ja har ikke gjort noe med de;) som sagt så prøver jeg meg frem litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 7, 2006 Ja har ikke gjort noe med de;) som sagt så prøver jeg meg frem litt:) Ah, så den kommentaren like etter jeg hadde posta min forrige.. Åssen kamera har du kjøpt..? Testa noe greier i PS på 3minutter (alt anna enn å lese til eksamen).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 7, 2006 Ja stemmer det..Nei det er et tak bare..ligner litt på ei bru når du sier det:) hehe Og nei jeg har IKKE peiling på å ta bilder,hehe..kjøpte camera her om dagen bare så bare leiker meg litt å prøver meg litt frem:) konge med speilrefleks:) øvelse gjør mester veit du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 7, 2006 Ah, så den kommentaren like etter jeg hadde posta min forrige.. Åssen kamera har du kjøpt..? Testa noe greier i PS på 3minutter (alt anna enn å lese til eksamen).. Akkurat hva justerer du i PS når du får det sånn? Driver en del med PS men får ikke til å få bildene SÅ bra der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 7, 2006 Akkurat hva justerer du i PS når du får det sånn? Contrast bare? Delte bildet inn i 4, dvs klipte ut 4 forskjellige deler; bilen (uten felger), felger, himmel, bakken (gress osv). Så er det å justere det meste på hver av delene. Justerer ganske mye av det som finnes på Image - Adjustments-menyen (curves, color balance, brightness/contrast, shadow/highlight, hue/saturation, osv). Muligens svakt Photo Filter om det passer seg.. Litt vanskelig å forklare, må nesten bare prøve det ut. Små justeringer på hver av dem gjør ganske mye med et bilde, spesielt curves.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 7, 2006 Delte bildet inn i 4, dvs klipte ut 4 forskjellige deler;bilen (uten felger), felger, himmel, bakken (gress osv). Så er det å justere det meste på hver av delene. Justerer ganske mye av det som finnes på Image - Adjustments-menyen (curves, color balance, brightness/contrast, shadow/highlight, hue/saturation, osv). Muligens svakt Photo Filter om det passer seg.. Litt vanskelig å forklare, må nesten bare prøve det ut. Små justeringer på hver av dem gjør ganske mye med et bilde, spesielt curves.. Ok,bare å prøve seg frem da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 7, 2006 Feite biler, feite bilder. Me like:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 7, 2006 Akkurat hva justerer du i PS når du får det sånn? Driver en del med PS men får ikke til å få bildene SÅ bra der.... Så sinnsykt mye bedre bildet ble. Det må jeg teste. Lurte også litt på åssen kamera du har kjøpt deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 7, 2006 Dritbra :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 8, 2006 Dritbra :D Audi bamse med Audi racing klær;) Emil sin faste passasjer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 8, 2006 Så sinnsykt mye bedre bildet ble. Det må jeg teste. Lurte også litt på åssen kamera du har kjøpt deg? Jeg har kjøpt meg Nikon D50.. Test vinner av alt som er av tester omtrent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 8, 2006 Hvilke(n) linse®? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...