#26 Skrevet Mai 8, 2006 Tøffe bilder! lurer på å kjøpe meg samme kamera selv (D50).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 8, 2006 D50 er et VELDIG bra kamra, til den prisen og hva man får av kvalitet så er det helt klart et bedre valg enn D70.. jeg har prøvd begge typer. Når det gjelder mine erfaringer med PS (Photo Shop) så vil jeg anbefale at man begynner med f.eks Adobe Elements 3 eller 4. Disse har veldig flotte og enkle programmer som kan rette på bilder enkelt og greit. Man kan jo bare trykke på Auto Fiks så ser man at bilder blir bedre hvis man har vært litt uheldig med skygger eller annet smått.. og etter man har holdt på en stund så gjør man dette manuelt.. fordi ikke alltid så kan et program gjøre bilde helt perfekt... men det er til syvende og sist ditt eget Øye som bestemmer. Og husk dere som liker å ta bilder.. TA MASSE ... er slik man blir en god fotograf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 8, 2006 Se her ja Kenneth. Tøffe bilder! Syns jeg kjente igjen noen av plassene der Bruker du stativ eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 8, 2006 Se her ja Kenneth. Tøffe bilder! Syns jeg kjente igjen noen av plassene der Bruker du stativ eller? Nei har ikke kjøpt meg stativ ennå, men må jo nesten det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 8, 2006 D50 er et VELDIG bra kamra, til den prisen og hva man får av kvalitet så er det helt klart et bedre valg enn D70.. jeg har prøvd begge typer. OT: Kan du utdype hva som gjør D50 til et bedre kamera enn D70? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 8, 2006 Var vel heller det at prishoppet fra D50 til D70 ikke tilsvarer kvalitetshoppet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 9, 2006 OT: Kan du utdype hva som gjør D50 til et bedre kamera enn D70? Hei ja jeg skal prøve.. Syns at D50 ga mindre bildestøy enn Feks D70 /D70S, samt at D50 gir et mer varmere fargetonebilde. Pluss at lysmåleren er noe bedre enn D70 (dette gjelder i motlys) Men sier ikke at D70 er noe dårlig kamra men jeg ville heller gått for D50 når det gjelder pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...