#1 Skrevet Mai 7, 2006 Regner med det er clutchen som er gåen, for jeg får den ikke i noen av girene. Er dette noe som er mulig å bytte sjøl, eller er det et temmelig håpløst prosjekt for en som aldri har byttet clutch på Audi? Og er det feks greit å bestille clutch hos torshov? Eller kan det være noe annet som er feil her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2006 Ikke noe hokus pokus å bytte clutch bruker en 4-5t på jobben i rolig tempo. Eneste spesialverktøy du trenger er sentringsverktøy som du får kjøpt på biltema. Jeg har foresten clutch liggende med forsterka lamellplate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2006 Ikke noe hokus pokus å bytte clutch bruker en 4-5t på jobben i rolig tempo. Eneste spesialverktøy du trenger er sentringsverktøy som du får kjøpt på biltema. Jeg har foresten clutch liggende med forsterka lamellplate. Er den clutchen ny?? Hvor mye skal du ha for den a?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...