#1 Skrevet April 21, 2004 Tenkte bare jeg skulle legge ut dette bildet, det er 1 av 3 Postere som skal brukes i markedsføringen av filmen "RageRide", som kommer ut for salg i disse dager.... Synes bilde ble ganske kult, og det er jo en Audi!! Håper filmen oxo blir bra..... Demo av filmen kan sees på http://www.Rageride.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2004 Bestilte den for leeeenge siden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2004 Heavy tweaking av bildet mitt der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2004 bestilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2004 Fikk filmen på Motorfestivalen i dag Ikke rukket å se den ennå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2004 Hvor lang er denne videoen? Kunne ikke finne noe om det på siden til Rageride.com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2004 Står 70 min. på coveret mitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2004 Er filmen bra, mye VAG innhold? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2004 Opprinnelig postet av Peik Helly-Hansen Tenkte bare jeg skulle legge ut dette bildet, det er 1 av 3 Postere som skal brukes i markedsføringen av filmen "RageRide", som kommer ut for salg i disse dager.... Synes bilde ble ganske kult, og det er jo en Audi!! Håper filmen oxo blir bra..... Demo av filmen kan sees på Bare synd det var en sånn Audi;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2004 Peik sin TT? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Står 70 min. på coveret mitt... Men selve filmen varer vel under halvtimen... Sjekka ikke tida på de ekstra greiene da.... Og ikke kjempekvalitet på bildet. Men moro så lenge den varer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...