#1 Skrevet Mai 7, 2006 Må få s3`n litt nærmere bakken så fort lommeboka tillater det:rolleye: ,så hva anbefales av justerbart senkesett til en 2003 mod audi s3? Noen av dere s3 eiere som har noen bra/dårlige erfaringer elller tips å komme med? Gjerne pris og hvem som forhandler dette også. På forhånd et stort takk: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2006 KW helt klart http://www.bil-tuning.de ca halv pris på det i forhold til norske forhandlere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2006 Ok.Men får ikke opp noe priser eller sånt,bare en liste over merkene de fører. Vet du ca hva det kommer på eller? Hvor mye er det i frakt å sånn da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2006 Jeg er happy med Koni-settet mitt, og det passer på S3 også - levert av Rodin, hvor VACN har meget bra rabatt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2006 Har bestilt min KW V3 hos norskbildelesenter, prisene er jo halvert siden i fjor til min passat 3bg "Alle" sier nu til meg at KW er det beste. Men jeg vet foreløbig ikke om det er tilfelle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2006 Ja,det virker som om prisene har blitt endel lavere nå en det var før.De var mye høyere for et par år siden når jeg var på utkikk etter et sett til a3`n min... Hvor mye måtte du gi for settet ditt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2006 Kjøpet det gjenom jobben så det var 10700 + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2006 Hadde HR på min og var kjempefornøyd. Men på A4en har jeg nå KW var 3 og det er vel litt grommere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2006 Akkurat satt på KW Var 2 og resultatet er meget tilfredstillende. Må bare kjøre litt å se om det setter seg skikkelig og justere høyden riktig. Men anbefales på det varmeste ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 8, 2006 Bra du ble fornøyd da;) Hvor kjøpte du det da? Pris? Akkurat satt på KW Var 2 og resultatet er meget tilfredstillende.Må bare kjøre litt å se om det setter seg skikkelig og justere høyden riktig. Men anbefales på det varmeste ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 8, 2006 Bra du ble fornøyd da;) Hvor kjøpte du det da? Pris? svarer for han jeg: kjøpte det på http://www.bil-tuning.de ellers send PM til Andreas westby, driver med samlebestilling der ifra. mener kw v3 koster rundt 10 lapper, og v2 rundt 8, noen som er billig skal bestille der selv, så fort jeg for penger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 8, 2006 Ok,blir det billigere å ta det inn til sverige tro,siden jeg bor her og har svensk adr liksom.Er det stor forskjell på variant2 og 3 eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 8, 2006 Du kan også kjøpe Cobra sett fra Gundersen Sportscar Tror Cobra bruker KW dempere i settet sitt... det er Cobra som lager fjærer for settet til KW. Altså de bytter varer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 9, 2006 Ok,blir det billigere å ta det inn til sverige tro,siden jeg bor her og har svensk adr liksom.Er det stor forskjell på variant2 og 3 eller? blir vel enda litt billigere om du tar det inn i sverige ja, men send en PM til Andreas Westby, han har litt mere peiling på det, siden det er han som ordnet med fellesbestilling og priser forskjellene er att du kan justere dempinga på rebound på v2 og på v3 så kan du justere bound og rebound, altså opp og ned. så litt mere avansert, og sinnsykt mange flere innstillingsmuliheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 15, 2006 Hvilket sett er å anbefale da v2 eller v3????Hvor mye forskjell er det egentlig?Samt hvor er billigst å kjøpte de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 16, 2006 Jeg har FK på A4en min. Meget fornøyd med det. Kjøpte det hos http://www.vwcarconsult.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 8, 2007 Er ute etter justerbart-senkesett selv. Så om det er snakk om "gruppebestilling" er det bare og gi en lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...