#1 Skrevet Mai 7, 2006 Etter at jeg satte på sommerdekka forleden dag fikk jeg en vibrasjon og ulyd i venstre fremhjul. har prøvd å vaske reint hjulet og rundt det samt plukket det av og prøvd å satt det på igjen. Det virker som om at det er noe som ikke er helt rundt. Det virker som om det er noe med bremsene, men finner ikke ut noe av det. Bremseskiva som er skeiv eller lignende tenkte jeg først da, men den er sjekket opp. Har også sjekket om det er noe fra innerskjermen som kan ta borti hjulet, men det er det ikke... Noen som har vært borti lignende eller evt. har noen tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2006 Bremseskjold som tar borti? Sitter en liten metallplate på innsiden av skiven som fort kan bli bøyd og ta borti.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2006 Etter at jeg satte på sommerdekka forleden dag fikk jeg en vibrasjon og ulyd i venstre fremhjul. har prøvd å vaske reint hjulet og rundt det samt plukket det av og prøvd å satt det på igjen. Det virker som om at det er noe som ikke er helt rundt. Det virker som om det er noe med bremsene, men finner ikke ut noe av det. Bremseskiva som er skeiv eller lignende tenkte jeg først da, men den er sjekket opp. Har også sjekket om det er noe fra innerskjermen som kan ta borti hjulet, men det er det ikke... Noen som har vært borti lignende eller evt. har noen tips?? Siden det er etter du la om til sommer hjulså tipper jeg det bare er ubalanse i hjulet, har du prøvd å avbanansere det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2006 sjekk at ikkje felgen tar i bremsekalipperen, og at det ikkje er pålimte vekter på innsida av felgen som tar i bremsekalipperen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2006 Kan også ha ramlet litt dritt mellom navet og skiven . som kan skape ubalanse . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...