#1 Skrevet Mai 7, 2006 Ikke planlagdt noen "bling-bling" bilder. Bare tok noen da jeg var ute nå. Bedøm selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2006 Ikke helt rengjort motor rom da men: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2006 vr6 med snurre liker vi;) nice car! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2006 Ja, det snurrer godt under der. Er virkelig fornøyd sånn sett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2006 Ca hk her da? Nice vogn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2006 Ca hk her da? Nice vogn! Z-engineering sier at det skal være ca 265 hk/ 335 nm hilsen pettersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2006 Par til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2006 Siste bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2006 Gromt med presse.. Pris på ett slikt kit da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2006 Gromt med presse.. Pris på ett slikt kit da? Ja, jeg synes det er litt tøft da. Du hører at lyden er noe forandret fra orginalt ja. Skal høre lyden på ca 3500 omdr og jeg slipper gassen. Så spjeldhuset lukker seg, men pressa gir jo fortsatt luft. Da blåses lufta tilbake, og du får en skikkelig Wosj lyd. Uten dump ventil Pris? Nytt koster det rundt 35000,- Men Ebay er et hot tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2006 Ja, jeg synes det er litt tøft da. Du hører at lyden er noe forandret fra orginalt ja. Skal høre lyden på ca 3500 omdr og jeg slipper gassen. Så spjeldhuset lukker seg, men pressa gir jo fortsatt luft. Da blåses lufta tilbake, og du får en skikkelig Wosj lyd. Uten dump ventil Pris? Nytt koster det rundt 35000,- Men Ebay er et hot tips. Fikk lyst på VR6 med presse jeg nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 7, 2006 Fikk lyst på VR6 med presse jeg nå.. Samme kittet som meg: http://videos.streetfire.net/search/vr6/0/64ACCE9F-531F-4C47-848A-4A872ADBA97D.htm Samme kittet som meg, men stage 1, ikke stage 2 som jeg har: http://videos.streetfire.net/search/vr6/5/5B1C2E74-245B-4287-B077-F23FC6780090.htm Kompis av meg fra Sverige, han hadde kittet før meg. Han har nå fått i en Rotrex kompressor og lader 1.4 kilo. Jeg lader 0.6... http://videos.streetfire.net/search/vr6/7/9362F78C-D969-4543-89CE-9A09CA409920.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 7, 2006 Respect! Mye jobb å monter el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 7, 2006 Respect! Mye jobb å monter el? Det tar ca 4-5 timer. Eneste jeg har gjort er å sette på pressa og byttet chip. Alt ellers er "stock" Enkel konstruksjon, som ligger i sitt eget oljebad, så du slipper noe kødd med olje slanger i bunnpanna osv.. Total overhaling av kompressoren koster 4500,- da med keramiske lager og nytt løpehjul og 3 års garanti. Z-Engineering er genialt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 7, 2006 Det tar ca 4-5 timer. Eneste jeg har gjort er å sette på pressa og byttet chip. Alt ellers er "stock" Enkel konstruksjon, som ligger i sitt eget oljebad, så du slipper noe kødd med olje slanger i bunnpanna osv.. Total overhaling av kompressoren koster 4500,- da med keramiske lager og nytt løpehjul og 3 års garanti. Z-Engineering er genialt:) Geniale saker.. 370hk`n går fæææælt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 7, 2006 Argh, er slike tråder som gir meg lyst til å bygge om min til VR6 også (gjerne med snurre).. Men grom bil, både utseende- og motor-messig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 7, 2006 Geniale saker.. 370hk`n går fæææælt! Han har samme Peloquin diff som meg, enda så slipper den på første og litt andre gir:) dvs da slipper begge fremhjula helt, og diffen klarer ikke å kontrolere krafta mellom dem. Hehe. Min nekter plent å spinne hvis jeg ligger på første gir ca 4000 omdr og gir full gass. Så diffen er nok kansje den feteste oppgraderinga. Argh, er slike tråder som gir meg lyst til å bygge om min til VR6 også (gjerne med snurre).. Men grom bil, både utseende- og motor-messig.. Takk. Morsomt å høre fra andre Golf mk3 folk at bilen ser fin ut. Liker det cleant, men gjennomført. Ikke masse plastikk og sprudlende farger med dårlige løsninger. Det er min smak da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 7, 2006 GROM vogn Kristian!!!! Syns ikke det gikk så aller værst med vanlig NA motor heller jeg egentlig. Hadde vært gøy å prøvd en slik.... 2 ern på videoene var forresten helt sjef..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 7, 2006 GROM vogn Kristian!!!! Syns ikke det gikk så aller værst med vanlig NA motor heller jeg egentlig. Hadde vært gøy å prøvd en slik.... 2 ern på videoene var forresten helt sjef..... 0Takker Bent Owe. Morro med tilbakemeldinger. Har prøvd å bygge det så gjennomført som mulig rent mekanisk. Så får utseende komme senere. Mangler å montere et Eibach stag under fronten og komplett eksos nå så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 7, 2006 Den er bare lekker den bilen din Kristian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 7, 2006 Den er bare lekker den bilen din Kristian! Takk Hallvar. Se om det ikke blir noen treff i sommer. Som sagt, så har jeg ikke satt av tid eller penger på å få den i utstillings stand. Så det blir nok parkerings plass på siden av utstillerne på meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 8, 2006 Kristian - RÅ VR6! Modifisert veldig riktig etter min smak - både i og utenfor panseret! Husker godt jeg syntes VR6-en var et morsomt leketøy og bildene av din gir meg veldig lyst til å anskaffe en slik igjen. Og da litt mer i tråd med den løsningen du har valgt under panseret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 9, 2006 litt O.T her..men vet noen hva den sangen i denne videoen heter? http://videos.streetfire.net/search/vr6/5/5B1C2E74-245B-4287-B077-F23FC6780090.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 9, 2006 Må være en av forumets feteste treergolfer dette her ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 11, 2006 Hvordan er det med "sitte-på-tur" for andre med Golf III da? Er det "kø-lapp system" Kristian? Hehehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...