Var ute med kameraet og knipset bilder av bilen

Anbefalte innlegg

Ikke planlagdt noen "bling-bling" bilder. Bare tok noen da jeg var ute nå.

Bedøm selv:)

07mai 2006 002.jpg

07mai 2006 004.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt rengjort motor rom da men:

07mai 2006 001.jpg

07mai 2006 003.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vr6 med snurre liker vi;) nice car!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det snurrer godt under der. Er virkelig fornøyd sånn sett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca hk her da? : smil :

Nice vogn!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca hk her da? : smil :

Nice vogn!

 

Z-engineering sier at det skal være ca 265 hk/ 335 nm

 

hilsen pettersen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Par til

07mai 2006 005.jpg

07mai 2006 006.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste bilde:

07mai 2006 007.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gromt med presse.. : rock :

Pris på ett slikt kit da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gromt med presse.. : rock :

Pris på ett slikt kit da?

Ja, jeg synes det er litt tøft da. Du hører at lyden er noe forandret fra orginalt ja. Skal høre lyden på ca 3500 omdr og jeg slipper gassen. Så spjeldhuset lukker seg, men pressa gir jo fortsatt luft. Da blåses lufta tilbake, og du får en skikkelig Wosj lyd. Uten dump ventil :)

Pris? Nytt koster det rundt 35000,-

Men Ebay er et hot tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg synes det er litt tøft da. Du hører at lyden er noe forandret fra orginalt ja. Skal høre lyden på ca 3500 omdr og jeg slipper gassen. Så spjeldhuset lukker seg, men pressa gir jo fortsatt luft. Da blåses lufta tilbake, og du får en skikkelig Wosj lyd. Uten dump ventil :)

Pris? Nytt koster det rundt 35000,-

Men Ebay er et hot tips.

 

Fikk lyst på VR6 med presse jeg nå.. :tilber:;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk lyst på VR6 med presse jeg nå.. :tilber:;)

Samme kittet som meg:

http://videos.streetfire.net/search/vr6/0/64ACCE9F-531F-4C47-848A-4A872ADBA97D.htm

 

Samme kittet som meg, men stage 1, ikke stage 2 som jeg har:

 

http://videos.streetfire.net/search/vr6/5/5B1C2E74-245B-4287-B077-F23FC6780090.htm

 

Kompis av meg fra Sverige, han hadde kittet før meg. Han har nå fått i en Rotrex kompressor og lader 1.4 kilo. Jeg lader 0.6...:)

 

http://videos.streetfire.net/search/vr6/7/9362F78C-D969-4543-89CE-9A09CA409920.htm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Respect! :tilber:

Mye jobb å monter el? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Respect! :tilber:

Mye jobb å monter el? : klø :

Det tar ca 4-5 timer. Eneste jeg har gjort er å sette på pressa og byttet chip. Alt ellers er "stock" Enkel konstruksjon, som ligger i sitt eget oljebad, så du slipper noe kødd med olje slanger i bunnpanna osv..

Total overhaling av kompressoren koster 4500,- da med keramiske lager og nytt løpehjul og 3 års garanti.

Z-Engineering er genialt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tar ca 4-5 timer. Eneste jeg har gjort er å sette på pressa og byttet chip. Alt ellers er "stock" Enkel konstruksjon, som ligger i sitt eget oljebad, så du slipper noe kødd med olje slanger i bunnpanna osv..

Total overhaling av kompressoren koster 4500,- da med keramiske lager og nytt løpehjul og 3 års garanti.

Z-Engineering er genialt:)

 

Geniale saker.. ;)

370hk`n går fæææælt! : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Argh, er slike tråder som gir meg lyst til å bygge om min til VR6 også (gjerne med snurre).. :P

Men grom bil, både utseende- og motor-messig.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Geniale saker.. ;)

370hk`n går fæææælt! : eek :

Han har samme Peloquin diff som meg, enda så slipper den på første og litt andre gir:) dvs da slipper begge fremhjula helt, og diffen klarer ikke å kontrolere krafta mellom dem. Hehe. Min nekter plent å spinne hvis jeg ligger på første gir ca 4000 omdr og gir full gass. Så diffen er nok kansje den feteste oppgraderinga.

 

Argh, er slike tråder som gir meg lyst til å bygge om min til VR6 også (gjerne med snurre).. :P

Men grom bil, både utseende- og motor-messig.. :)

Takk. Morsomt å høre fra andre Golf mk3 folk at bilen ser fin ut. Liker det cleant, men gjennomført. Ikke masse plastikk og sprudlende farger med dårlige løsninger.

Det er min smak da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GROM vogn Kristian!!!! Syns ikke det gikk så aller værst med vanlig NA motor heller jeg egentlig. Hadde vært gøy å prøvd en slik....:)

 

2 ern på videoene var forresten helt sjef.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GROM vogn Kristian!!!! Syns ikke det gikk så aller værst med vanlig NA motor heller jeg egentlig. Hadde vært gøy å prøvd en slik....:)

 

2 ern på videoene var forresten helt sjef.....

0

Takker Bent Owe. Morro med tilbakemeldinger. Har prøvd å bygge det så gjennomført som mulig rent mekanisk. Så får utseende komme senere. Mangler å montere et Eibach stag under fronten og komplett eksos nå så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er bare lekker den bilen din Kristian! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er bare lekker den bilen din Kristian! : rock :

Takk Hallvar. Se om det ikke blir noen treff i sommer. Som sagt, så har jeg ikke satt av tid eller penger på å få den i utstillings stand. Så det blir nok parkerings plass på siden av utstillerne på meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian - RÅ VR6!

 

Modifisert veldig riktig etter min smak - både i og utenfor panseret! Husker godt jeg syntes VR6-en var et morsomt leketøy og bildene av din gir meg veldig lyst til å anskaffe en slik igjen. Og da litt mer i tråd med den løsningen du har valgt under panseret.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være en av forumets feteste treergolfer dette her ja... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med "sitte-på-tur" for andre med Golf III da? :) Er det "kø-lapp system" Kristian? Hehehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.