#26 Skrevet Mai 12, 2006 Hvordan er det med "sitte-på-tur" for andre med Golf III da? Er det "kø-lapp system" Kristian? Hehehe.. Hør med lederen i Oslo lokal lag hvordan det er:) Neida, bilen er ikke noen "værsting". Men sprekere en orginal er det jo selfølgelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 13, 2006 Begynner å bli rå golfen din nå Kristian. Du får sende en PM når du skal til Elverum igjen, hadde hvert moro å få sett litt nærmere på golfen. Ps, fatter`n virker å veldig ivrig å få se nærmere på golfen, ettersom du har fått montert presse.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 14, 2006 Ps, fatter`n virker å veldig ivrig å få se nærmere på golfen, ettersom du har fått montert presse.... Ja, han skulle vel likt å hatt den på jobben sin en dag tenker jeg jeg. Kikka litt på den i enerom:) Trokke han hadde finni så mye men:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 23, 2006 Er egentlig ingen golf kar....men denne var virkelig stilig!! kjempe fin bil:) ganske sint lyd fra vr6 motorene, å med litt ekstra "mods" under pansret så er det sikkert enda råere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 24, 2006 Er egentlig ingen golf kar....men denne var virkelig stilig!!kjempe fin bil:) ganske sint lyd fra vr6 motorene, å med litt ekstra "mods" under pansret så er det sikkert enda råere:) Takk. Sannheten er, at jeg er ikke sånn MEGA Golf 3 fan selv. Det er helt sant, men bilen var så bra at jeg bare måtte kjøpe den. Rart med det.. men trives veldig godt i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 24, 2006 Selv om det sporer litt av i denne tråden, må jeg kommentere dette: Hør med lederen i Oslo lokal lag hvordan det er Joda, dette gikk veldig bra unna. Det som faktisk imponerte meg mest, var at det spant ikke i det hele tatt fra stillestående start med fullt pådrag. Spesialdiffen som Kristian har montert er nok verdt hver eneste krone, selvom det visstnok var en ganske omfattende jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 24, 2006 Helt RÅTT!! Kobla opp pc til stero anlegget i stua før jeg fant denne Tråden.. og klikket på linken .. WOW..det var virkelig rå lyd i denne bilen Men ble litt svimell på slutten hehe. Hadde vært kult å kunne festa kamra i en fast stilling når man skulle filme spedon Nydelig bil, kult oppsett av stereo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 25, 2006 Selv om det sporer litt av i denne tråden, må jeg kommentere dette: Joda, dette gikk veldig bra unna. Det som faktisk imponerte meg mest, var at det spant ikke i det hele tatt fra stillestående start med fullt pådrag. Spesialdiffen som Kristian har montert er nok verdt hver eneste krone, selvom det visstnok var en ganske omfattende jobb. Girkassa som sitter på VR6/G-60 heter 02A. Og må deles.... Er endel jobb. Men for dem som har delt disse kassene før, så ser jeg for meg at jobben er "ok" da du først er oppe med alt. Hva 1.8T kassene må gjennomgå vet jeg ikke. Vet jeg kan få "BRA" pris på diffene. De har livstids garanti. Vet om VAG bygg her i Norge som har dette i noen år, men som ikke er ferdig bygd. Gleder meg til en mørk aktig Corrado som kommer..... :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 25, 2006 Vet jeg kan få "BRA" pris på diffene. Hvor BRA pris da? Ser de ligger på rundt 850$ i USA... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 25, 2006 Hvor BRA pris da? Ser de ligger på rundt 850$ i USA... http://www.thescirocco.com/peloquin.html peter@thescirocco.com Peter, han mener jeg er Svensk og har fine priser på Peloquin. Her min diff ble kjøpt. Tror VAG gutta i Sverige snakka om rundt 5000,- ferdig levert fra USA til Sverige. Ta en samle bestilling fra klubben, så får dere enda bedre pris. http://peloquins.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 27, 2006 Kristian - RÅ VR6! Modifisert veldig riktig etter min smak - både i og utenfor panseret! Husker godt jeg syntes VR6-en var et morsomt leketøy og bildene av din gir meg veldig lyst til å anskaffe en slik igjen. Og da litt mer i tråd med den løsningen du har valgt under panseret.. Må være en av forumets feteste treergolfer dette her ja... Legger jo hodet for hugg når du legger ut bilder og slikt på forumet vårt, so here goes! Må si meg veldig enig med Christian og Marius her, synes du har gjort de rette tingene med Golfen din. Ingen M3 skjørter og speil, bare små detaljer som gjør at den ser bra ut. Kompressor VR6 er det jo ikke mange av her heller, så det er gode saker (Dog skal det sies at alt VR6 Marius får snusen av er FETT så... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...