Magnet ventil eller Boostcontroller?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en 96mod A4 1,8 tq.

Skal bytte ut N75 ventilen pga pulserende turbotrykk. burde jeg bytte til en N75J, eller en boostcontroller? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

N-75J er det billigste og letteste og skal ifølge flere holde for å unngå dette pulserende trykket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har derimot gode erfaringer med å lett kunne justere boost med en turboxs hi performance ventil. Flott hvis du for eksempel ønsker mindre ladetrykk på vinteren.. Men er litt styr å stille inn til ønska trykk dei første gangene, men meget kurant når du vil øke/senke trykket uten å måtte bytte chip.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble så jeg bestilte meg en N75J i dag. får satse på at den holder sitt gode rykte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

N75J funger som F her værtfall.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

N75J funger som F her værtfall.:)

 

Hvor høyt turbotrykk kjører du med? jeg har 1,2bar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor høyt turbotrykk kjører du med? jeg har 1,2bar.

 

1.6,hørt en gal trønder som kjørte med 2 på sin S2,dog ikke klubbmedlem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh : Hovedlaget var tom for N75J ventilen! en ukes leveringstid fra fabrikk!!! damn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var N75J montert. virka faktisk som om pulseringa forsvant :) men det dukka opp et nytt problem... falsk luft!!!! det kommer en kraftig suselyd fra motorrom ved pådrag, den fusker mye ved ca 5.000 o/min, og ved pådrag etter girskifte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.