Anbefalte innlegg

Noen som har noen formeninger/erfaringer?

 

Satt å leste på denne siden, og der står det at med deres sett ikke gjør at kjøreturen er ukomfortabel hard. Hva nå enn det betyr....

 

http://www.hps-airride.com/

 

Hvorfor skal det ikke være greit å kjøre med airride/luft til vanlig bruk? Lastebiler og busser har jo samme teknikk.....Allroad har vel noe av samme prinsippet også.

 

Har planer om å senke bilen engang, men da har det vært greit å jekket den opp av og til. Så luft med litt komfort har vært genialt.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT. Jeg får da ikke bestilt! Noe galt med den siden der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk en mail fra en selger hos HPS Airride idag. Sendte den for noen uker siden, men han skriver at dere Pro sett ikke er hard ved rolig kjøring. Noen som kan bekrefte eller avkrefte det?

 

Hvis dette stemmer betaler jeg heller dobbel pris for et luftsett, enn et gewinde. (Tror ikke det blir handlet i år, men muligens til neste år. Har handlet nok i år, samt et registerreimskifte som skal bestilles før ferien.)

 

Sendte også forespørsel på pris til dem i mail, for å høre hva det koster i sveits eller hvor de holder til.

 

 

------------------

Dear Mr. Holtborg,

 

Thanks for your inquiry.

 

We can assure you that our pro-series suspension is not hard at all,

it's a 2 gear suspension technology and will adjust mechanicly the soft

and hardness of the suspension when needed.

 

So it is very comfortable to cruise and if you need to drive fast it

will automatically harden.

 

Unfortunately we do not have an authorized dealer in Norway.

 

Best regards,

HPS

 

----------------------

Alain Tanner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.