Bruk av autoglym sin Paint Renovator

Anbefalte innlegg

Skal polere bilen skikkelig opp nå å satser på autoglym produkter...

Har en del vaske riper i bilen som er kommet etter vinteren. Er det dumt å bruke autoglym sin lakkrens som heter Paint Renovator på hele bilen å deretter ta noen runder med resin polish og gloss protection eller er paint renovator slik at man bare skal brukes på falmet lakk ? Får jeg ikke en mye finere bil å bruke paint renovator på hele bilen selv om lakken ikke er falmet ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en del vaske riper i bilen som er kommet etter vinteren. Er det dumt å bruke autoglym sin lakkrens som heter Paint Renovator på hele bilen å deretter ta noen runder med resin polish og gloss protection eller er paint renovator slik at man bare skal brukes på falmet lakk ? Får jeg ikke en mye finere bil å bruke paint renovator på hele bilen selv om lakken ikke er falmet ?

jeg brukte renovator på panser, da dette var mindre pent, synes resulataet ble mye bedre en med bare polering, du gjør jo ingen skade om du prøver det, men skal liksom ikke brukes hver gang man polerer siden den sliter jo lakken.

hvis du gjør dette gi noen tilbakemldinger da på hvordan edu synes det blir..

jeg hadde dårlig tid sist jeg polerete (bare 4 timer), men skal bruke den på hele bilen neste gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre enn dette kan du ikke få/gjøre det for hand! Ikke farlig å bruke Pant Renovatoren på bilen en gang i året.

Extra glossen er suveren, beskytter lakken lakken lenge, gir mer glans, og holder lenger på glansen.

Stå på, dette tar en hel helg, men resultatet blir suverent!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg brukte renovator på panser, da dette var mindre pent, synes resulataet ble mye bedre en med bare polering, du gjør jo ingen skade om du prøver det, men skal liksom ikke brukes hver gang man polerer siden den sliter jo lakken.

hvis du gjør dette gi noen tilbakemldinger da på hvordan edu synes det blir..

jeg hadde dårlig tid sist jeg polerete (bare 4 timer), men skal bruke den på hele bilen neste gang.

Da vil jeg bli med!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat brukt 2 døgn hard jobbing med alle 3 autoglym stegene på familiebilen min (voyager) Det tok tid, men ble veldig bra. Nå har jeg brukt autoglym lenge og er fristet til å prøve mcguiers neste gang. Syns den er lettere å jobbe med og ta av. hvertfal "rubbingen".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.