#1 Skrevet Mai 8, 2006 Kjører vi kl. 08:00 fra Esso Ryen, eller er det noe tidlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2006 08:00 høres bra ut for meg, jeg er klar jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2006 Stoppe som ifjor ved vekta før Vestby, så møter Follo der? ca. klokka 08.45? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2006 jeg kommer nok. selv om bilen ikke ser helt 100% ut... visst dere vil ha meg med da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2006 Stoppe som ifjor ved vekta før Vestby, så møter Follo der? ca. klokka 08.45? Høres ut som en bra plan det Håkon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2006 jeg kommer nok. selv om bilen ikke ser helt 100% ut... visst dere vil ha meg med da??? Ja, du kan jo til nød få være med da. Neida, selvsagt er du velkommen Arve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2006 Jeg kommer også! Med egen bil faktisk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 8, 2006 får bilen ifra lakk i morgen,hvis jeg får den sammen før helga,så er jeg med.....!! : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2006 Eg kjem.. Kjøyrar kanskje grønn einser med Joachim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2006 For oss som evnt kommer fra Hønefoss, hvor kan vi møte dere? Send meg PM... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 10, 2006 For oss som evnt kommer fra Hønefoss, hvor kan vi møte dere?Send meg PM... Du har PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 10, 2006 Når har dere tenkt å pasere Moss da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 10, 2006 Når har dere tenkt å pasere Moss da? Hvor lang tid bruker vi fra Vestby til Moss da? Kan jo kanskje være 9- 9.15 eller noe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 10, 2006 Skal ikke se bort i fra at jeg slenger meg med også... fra Ryen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 13, 2006 Jeg skal være med, men er ikke kl8 litt tidlig? La oss si 08.30? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 13, 2006 Jeg skal være med, men er ikke kl8 litt tidlig? La oss si 08.30? Second that! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 13, 2006 jeg sliter med å finne en sjåfør... men, skal se hva jeg klarer iløpet av kvelden... burde ikke være så vanskelig å finne en sjåfør på en s6... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 13, 2006 Jeg skal være med, men er ikke kl8 litt tidlig? La oss si 08.30? Når drar dere fra oslo da? vi kommer fra Hønefoss.. vært greit å vite eksakt når vi skal møte dere der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 13, 2006 jeg sliter med å finne en sjåfør... men, skal se hva jeg klarer iløpet av kvelden... burde ikke være så vanskelig å finne en sjåfør på en s6... hehe Vet om en sjafør til deg jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 13, 2006 Jeg skal være med, men er ikke kl8 litt tidlig? La oss si 08.30? Vi er der i alle fall fra 08:00 så får de som vil henge på utover... blir vel til å kjøre noe over 08:00 uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 13, 2006 Ok da er det oppmøte kl 8? Den er roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 13, 2006 Ja, den er Roger. Jeg har akkurat pratet med en fra Moss også, det blir nok noen som henger seg på der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 13, 2006 Jeg kommer å Men med upolert bil Og heller ikke classic bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 13, 2006 Jeg og henrik (med golf: haha : ) kommer litt over 8 på esso 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...