Anbefalte innlegg

Skulle hatt alle de nederste dørlistene til en RS2 nye. Disse er svinedyre på Møller og derfor lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med å skaffe disse ifra tyskland eller et billigere sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bestilt fra quattroco. Han skulle ha 900 pr stk ferdig grunnet. Man må selv lakkere. Har ikke fått den ennå så vet ikke hvordan den er.

 

 

 

Skulle hatt alle de nederste dørlistene til en RS2 nye. Disse er svinedyre på Møller og derfor lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med å skaffe disse ifra tyskland eller et billigere sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, det var jo ikke så gærnt. Si ifra når du har fått de da, om de passet bra osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, kult navn du har :)

 

Er det snakk om disse nederste i gummi? Vet at disse var svindyre på møller ja, trenger sånne selv. Si ifra hvis du finner noe da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bestilt fra quattroco. Han skulle ha 900 pr stk ferdig grunnet. Man må selv lakkere. Har ikke fått den ennå så vet ikke hvordan den er.

 

 

Fått dem ennå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.