Anbefalte innlegg

Hjelp!!?? Har nettop kjøpt meg en ny audi Rs2. Denne var det montert en turbo xs ventil på. Jeg ville ta vekk denne siden mange mente denne ikke var sikker på bilen! Monterte inn magnetventilen N75 igjen, og mistet alt turbotrykket. tidligere eier må ha montert denne for å tvangskjøre trykket. Så jeg har bilen på audisentrum nå, å fikk nettop beskjed om at styreenheten (ECU) var gåen! : bh : og at denne koster 15 500,- : gråter : noen som har en brukt? vet at ikke det er lett å finne, men vært forsøket!! :rolleye:

Nils

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

simco.no reparerer ecu.. hadde min på reprasjon der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I disse hjernene sitter det to stk chip, det ene styrer bensin/tenning og det andre ladetrykket. Kanskje vært en ide å sjekke det som styrer ladetrykket før du går så langt som å bytte/"reparere" den du har?

Bare ett lite tips.

Og i tillegg ser jeg ikke helt poenget med å kjøpe en sprell ny styreenhet. Det finnes brukte å få tak i. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.