Chrom lister på Passat 2000 Stv

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en VW Passat 2000 modell, men som ikke har chrom lister orginalt. Jeg har lyst å skaffe slike chrom lister, så lurer jeg på om den Highline chrom liste "pakken" kan skaffes løst? Altså, lister under hovedlykter, grill, rundt vinduer og midt på døren.. kanskje også under bakluken. Noe a la det jeg har lagt med på bildet (av en vinner bil)

4_1146320342800.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger også noe av det samme, for to av chromelistene mine må byttes ut.. Men i mitt tilfelle trenger jeg KUN chromet, og ikke selve lista bak også.. Var innom den lokale VW forhandleren i dag, og ettersom jeg forsto der, så fikk en ikke kjøpt disse separert..

 

Kan noen bekrefte/avkrefte det?? Eller eventuellt finne delenummer? :)

 

Om en må kjøpe ferdig list, med chrom på, må en jo lakke også.. Noen som veit hvordan hele lista er festa? Lim, hull i døra???

 

Har sitti å sjekka ut litt på ebay, og finni noe der, men heller ikke der er jeg sikker på om det er kun chromet...

 

Ble kanskje litt feil og bruke tråden din, men det omhandler jo akkurat den samma tingen, så håper det går greit? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller i Tønsberg hadde ingen problemer med å selge meg disse listene om jeg ville ha dem.

 

Jeg har desverre ikke noe delenummer, men jeg har priser.

 

Fanger foran 422.- per side

Kromlist foran 267.- per side

 

Fanger bak 628.-

Kromlist 1664.-

 

Fordør 642.-

Bakdør 467.-

 

 

Listene må lakkeres, så alt i alt blir det faktisk noen kroner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har en VW Passat 2000 modell, men som ikke har chrom lister orginalt. Jeg har lyst å skaffe slike chrom lister, så lurer jeg på om den Highline chrom liste "pakken" kan skaffes løst? Altså, lister under hovedlykter, grill, rundt vinduer og midt på døren.. kanskje også under bakluken. Noe a la det jeg har lagt med på bildet (av en vinner bil)

 

Bare gjør slik jeg gjorde med min audi a4, jeg tok mål av de orginale listene å så dro jeg til nermeste sted hvor de selger bildekaler osv. Der fikk jeg lagd til crom vinyl med sinnsykt kraftig tape. Dette klistret jeg så på de orginale listene, så var det gjort!:) Dette var relativt billig også, ble ca. 700,- kr for alle listene. Bare gå inn å se på profilen min, så ser du hvordan det ble. Dette er også meget slitesterkt, har hatt det i 2 år nå, det ser orginalt ut!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.