#1 Skrevet Mai 8, 2006 Gikk over seta i A6'n i dag, funka BRA vil e si... bildet snakker for seg selv. [Før til høyre og etter til venstre] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2006 Autoglym rewla! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2006 Det så bra ut. Måtte du skrubbe veldig hardt for å få vekk skiten? Har prøvd på mine med Autoglym Leather cleaner uten at jeg følte jeg fikk dem noe reinere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2006 Brukte først Leather Cleaner, men det ble ikke reint med kun klut. Måtte til med en myk "neglebørste" å skrubbe setene for å få ut skiten. Etter dette vasket jeg de med rent vann før jeg satt de inn med Leather Care. mye arbeid å skrubbe setene med børsten, og man må være forsiktig så man ikke tar de for hardt, men det er verdt slitet. Blei som nytt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...