#1 Skrevet Mai 8, 2006 Noen som vet om de skal nedover/bortover, og eventuelt hvilke dager, eller med hytte og hele pakka..? Starter vel muligens allerede på fredag 2. juni, litt usikker på den delen. Hadde vært morsomt å ta turen nedover/bortover om det er mange som skal avgårde, men er litt usikker siden jeg mest trolig skal begynne å jobbe uka etter i Sogndal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2006 hufs.... er vel opptatt på den tida der jeg meeeenn... synes nesten det er en god grunn.. da jeg starter med 16v motoren på den tida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2006 Jeg drar dit på fredag og blir der til søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2006 Jeg kommer også til å være der. Bor bare 15 min unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2006 jeg kommer nok til og være der hele helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2006 Der blir nok Jägern og jeg hele helga å Hvis overnattinga går i boks... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2006 Klart man må møtte opp på hovedtreffet når man bare bor 30min unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2006 planer om og duke opp ja. blir jo passelat i år også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 9, 2006 jeg kommer. selv om jeg ikke bor ved mjøsa mere så er jeg jo medlem av lokallaget. håper å se flere av dere der. om ikke alle har fått det med seg spøker det for overnattinga på banen hvis ikke noen stiller som ordensvakter på natta for å passe på fyllefanter og rydde. vi har nok på fredagsnatta men mangler 2 stk lørdagsnatta. så hvis det er noen som ser seg villige til å stille opp som vakt denna natta og la øl flaska hvile så meld dere på i tråden HEEEEEEEEER mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2006 Må jo dit da. Er jo tross alt hovedtreffet..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 10, 2006 Jeg blir hele helga, gleder meg som en unge til å kjøre på bana igjen Mangler bare 0.5 bar nå så går den som den skal ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 11, 2006 Seff skal jeg dit Men vet ikke om det bare blir en av dagene eller om det blir begge... Ser det ann litt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 12, 2006 Det er jo klart en skal dit. Kommer ikke før på Lørdag men tror jeg blir til Søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 12, 2006 Jeg skal å dit! blir gøy... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 12, 2006 jepp dit skal jeg!! ALLE som er VW/audi medlemmer MÅ dra dit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 12, 2006 kommer kanskje en av dagene med prøveskilter og ny g2 16v:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 22, 2006 Jeg kommer og overnatter fra lørdag til søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 29, 2006 Hvilke dager har folk tenkt nedover..? Etter hva jeg har skjønt, så er det banekjøring lørdag, og utstilling søndag..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 29, 2006 Hvilke dager har folk tenkt nedover..?Etter hva jeg har skjønt, så er det banekjøring lørdag, og utstilling søndag..? Hva med evt kolonne dit? Fra Gjøvik - Lillehammer - Hamar - Våler? Jeg hadde tenkt meg dit på lørdag, men jeg vil gjerne ha med meg banekjøring og utstilling. Mange fra Gjøvik som har tenkt og overnatte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 29, 2006 Jeg kommer, kanskje bilen min og! Hvis ikke blir det kartleser-tjænest... Kryss fingrene gutta! Satser på overnatte fra fredag til søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 29, 2006 jeg kommer uvist når.. enten natt til lørdag.. sent fredags kveld.. eller lørdag morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 29, 2006 Hva med evt kolonne dit?Fra Gjøvik - Lillehammer - Hamar - Våler? Jeg hadde tenkt meg dit på lørdag, men jeg vil gjerne ha med meg banekjøring og utstilling. Mange fra Gjøvik som har tenkt og overnatte? Kolonne høres bra ut.. Har også lyst å ha med meg begge deler, men om det bare blir en dag, så blir det muligens lørdag. Spenstig å se litt banekjøring, siden utstilling er på hvert treff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 29, 2006 veit om et par som skal nedover, og vi hadde tenkt å dra fra hamar ca 8.00... bruker vel litt under 1 time ned dit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 29, 2006 Hmm, jeg henger meg nok også på lørdag tipper jeg ! Når reiser kolonna fra gjøvik ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 29, 2006 banekjøring begge dager men ikke før etter kl 13 på søndag da det er kirketid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...