#26 Skrevet Mai 30, 2006 Forslag til kolonne Avreise tider : Oppmøte Lillehammer: 06,30 Shell sør-ål(Menkis) Avreise Lillehammer : 06,40 Oppmøte Moelv :07,00 Shell v/E6 Avreise Moelv :07,10 Oppmøte Olerud :07,30 Avreise olerud :07,40 Oppmøte Myklegard :08,05 Avreise Myklegard ca 08,20 Til dere som møter opp på Elverum kan jo kaste dere etter når vi passerer. Er det noen fra brumendal så kan dere møte på olerud. Er det noe dere lurer på er det bare å sende PM eller ringe på tlf 90878032 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 30, 2006 Forslag til kolonne Avreise tider : Oppmøte Lillehammer: 07,00 Shell sør-ål(Menkis) Avreise Lillehammer : 07,10 Oppmøte Moelv :07,30 Shell v/E6 Avreise Moelv :07,40 Oppmøte Olerud :08,00 Avreise olerud :08,20 Oppmøte Myklegard :08,45 Avreise Myklegard ca 09,15 Til dere som møter opp på Elverum kan jo kaste dere etter når vi passerer. Er det noen fra brumendal så kan dere møte på olerud. Er det noe dere lurer på er det bare å sende PM eller ringe på tlf 90878032 jippi jeg henger meg på jeg. men hva med og ta kontakt med de i oslo og høre om de vil kjøre i følge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 30, 2006 jippi jeg henger meg på jeg. men hva med og ta kontakt med de i oslo og høre om de vil kjøre i følge de rutinerte drar opp på fredagen vett Rydd plass på værste deres a jeg kommer om ikke alt for lenge. hehehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 30, 2006 Forslag til kolonne Avreise tider : Oppmøte Lillehammer: 07,00 Shell sør-ål(Menkis) Avreise Lillehammer : 07,10 Oppmøte Moelv :07,30 Shell v/E6 Avreise Moelv :07,40 Oppmøte Olerud :08,00 Avreise olerud :08,20 Oppmøte Myklegard :08,45 Avreise Myklegard ca 09,15 Til dere som møter opp på Elverum kan jo kaste dere etter når vi passerer. Er det noen fra brumendal så kan dere møte på olerud. Er det noe dere lurer på er det bare å sende PM eller ringe på tlf 90878032 Lørdag det er snakk om, right..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 30, 2006 Kollonne på Fredag a folkens ?? vi drar fra Hadeland 16.00 er på Gjøvik da ca 16.40 og så videre til hamar 17.30 eller noe ca.. osv osv klar for at noen slenger seg på med oss også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 30, 2006 Blir det ikke litt seint å reise fra mykla 9.15, når fører møtet begynner 9.30?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 30, 2006 Lørdag det er snakk om, right..? Ja, det er Lørdag det er snakk om. Dere bestemmer selv om dere vil kjøre kolonne Lørdag og Søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 30, 2006 Blir det ikke litt seint å reise fra mykla 9.15, når fører møtet begynner 9.30?? Nå er tidene justert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 30, 2006 fanker`n.. skal i konfirmasjon på søndag jeg! hmm.. men kommer hvertfall og er der lørdagen! mulig jeg kommer opp fredags natt så jeg får med meg litt fest Drar vel ned sent lørdag kveld jeg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 30, 2006 fanker`n.. skal i konfirmasjon på søndag jeg! hmm.. men kommer hvertfall og er der lørdagen! mulig jeg kommer opp fredags natt så jeg får med meg litt fest Drar vel ned sent lørdag kveld jeg da.. Bare husk på : VIKTIG INFORMASJON: Porten inn til baneområdet vil bli stengt klokken 23:00 fredagskveld og åpnes tidlig lørdags morgen. De som ankommer etter klokken 23:00 får ikke adgang til området. De som altså skal bo på banen må ankomme FØR klokken 23:00! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 31, 2006 hmm.. skal man ta turen da? er litt nølende ettersom jeg har utslitte dekk.. og får ikke nye dekk før den 4de juni blir i såtilfelle på stygge vinterdekk (piggfritt) forstilling er justert i dag whooohoo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 31, 2006 fanker`n.. skal i konfirmasjon på søndag jeg! hmm.. men kommer hvertfall og er der lørdagen! mulig jeg kommer opp fredags natt så jeg får med meg litt fest Drar vel ned sent lørdag kveld jeg da.. Flere av oss!! Vi får samle VAG-folket fra Hamar og organisere oss, så vi blir med kolonnen på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 31, 2006 Jeg er klar på Olerud 07.30 hvertfall... Gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 31, 2006 Jeg er klar på Olerud 07.30 hvertfall...Gleder meg! Vet du om Morten (og andre fra området) skal avgårde..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 31, 2006 Flere av oss!! Vi får samle VAG-folket fra Hamar og organisere oss, så vi blir med kolonnen på lørdag Tror jeg slår følge med den kolonnen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 1, 2006 Nå er golfen påmeldt og klar for treff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 2, 2006 Begynner å bli en del Hamar-folk nå, som skal joine kolonnen i morgen tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 2, 2006 jippi... dette blir gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 2, 2006 noen som skal møtes på Gjøvik før avreise mot Moelv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 2, 2006 noen som skal møtes på Gjøvik før avreise mot Moelv? Mulig det ja... Må bare avvente litt p.g.a andre ting.. men når reiser folk fra gjøvik a ( regner forresten med at de mener statoil ) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 2, 2006 noen som skal møtes på Gjøvik før avreise mot Moelv? Jeg er nok muligens med på den.. Oppmøte Moelv var 7.00, så avreise Statoil 6.50..? Går vel ca 10 minutter til opp dit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 2, 2006 Jeg er nok muligens med på den..Oppmøte Moelv var 7.00, så avreise Statoil 6.50..? Går vel ca 10 minutter til opp dit? Klarer du det på 10min er du god. Nei kjør pent karer. Det er bedre å reise litt før. Hilsen Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 2, 2006 Klarer du det på 10min er du god.Nei kjør pent karer. Det er bedre å reise litt før. Hilsen Thomas Å, hm syns det gikk 10 minutter forrige helg når jeg kjørte den strekningen, i kø og rundt fartsgrensa.. Men mulig det gikk litt mer, kan gjerne reise 6.45.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 2, 2006 venter på dere på myklegård jeg ring meg på 45678499 før dere kommer så jeg for filmet litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 2, 2006 Jeg og venter på myklegard...... Gleder meg som en liten unge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...