#1 Skrevet Mai 8, 2006 Ser i serviceheftet mitt under bilens hidden. Lakkkode LC9Z kan dette stemme? Er det noe sted enn kan dobbelt sjekke dette? Litt kjipt om enn begynner å lakke ting, så er det feil. Golf III 96modell. Svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2006 LC9Z er Black Magic Pearl 2-comp. http://www.qnetonline.nl/cgi-nt/qnet/qnvariants.asp?site=lesew&md=man&ei=ACB0040390&pd=10&mk=Volkswagen&cc=LC9Z&cd=Black+Magic+P%2E2c&ac=VWLC9Z&qy=1.0&um=1&pr=cum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2006 http://www.doppel-wobber.de/farbe3.html Her går den under som perleffect Men dette er samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2006 LC9Z er Black Magic Pearl-effect Metallic, eller noe sånn:). Har 2 biler med den lakk-koden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2006 LC9Z er Black Magic Pearl-effect Metallic, eller noe sånn:). Har 2 biler med den lakk-koden:) ah, genialt. Da skal vel koden stemme godt. Bare å sende deler til lakkering. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2006 Var ikontakt med møller nå, dem opplyste LC3Z til meg. Så nå begynner jeg å bli en smule usikker her. Er det noe sted på bilen jeg kan lese av dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2006 Står vel på den lappen som er i reservehjulsbrønnen også Der har jeg iallfall sett det på andre Golfer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2006 Står vel på den lappen som er i reservehjulsbrønnen også Der har jeg iallfall sett det på andre Golfer Sjekket lappen som står i bagasjerommet. Står LC9Z der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2006 Var feil i registeret til møller. LC3Z er en rød farge av noe slag. Så LC9Z er den riktige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...