#1 Skrevet Mai 8, 2006 Heisann Jeg vurderer å ettermontere cruisecontroll i A6'n min, er det noen her som har erfaringer med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2006 Hørt på pris hos Møller? Kjenner en som fikk ettermontert hos Orkdal bil i sin A6. ca. 4000,- for alt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2006 5500 møller i trondheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2006 Jeg ettermonterte på den forrige Passaten min. Kjøpte ny blinklyshendel og kabelsett på ebay.de til ca. 1000,- Fikk det montert og kodet av en kar her på forumet, som tok 1000,- Billigere tror jeg ikke det kan gjøres... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2006 herlig... klarer du å finne frem navnet hans å sende meg på pm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2006 PM er sendt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2006 takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...