Anbefalte innlegg

Noen som har streamere i agder??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du på toppstripe til frontruta di?

Eller tenker du på klubbmerkene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et par liggende som det står "Volkswagen" på... Ellers så har jeg en "liksom" streamer på Audien min, det er utlinjede bokstaver, quattro-logoen, på toppen av frontruta. Teksten står i tillegg på innsiden, bak grønt felt, så det er ikke kjempelett å legge merke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også lyst på steamer til frontruta med klubbens logo. kan kansje bestille i sammen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke snakke med Glenn Andersen? Han lager ( Hvis han har tid). Og er det snakk om flere enn en, går det sikkert an å få en deal.

Det er også et firma ved siden av "Bilreparatørene" på Høgedal som lager ting og tang med folie.

PS. Glenn lager også klistremerker etter eget ønske og størrelse!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke snakke med Glenn Andersen? Han lager ( Hvis han har tid). Og er det snakk om flere enn en, går det sikkert an å få en deal.

Det er også et firma ved siden av "Bilreparatørene" på Høgedal som lager ting og tang med folie.

PS. Glenn lager også klistremerker etter eget ønske og størrelse!!

Takk for tipset!

Kjekt å vite....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tatt opp dette en gang før om streamere av denne slagen.

Jeg ble kontaktet av Lasse Skov-Skov i klubben (Fra Evje) og han kunne tilby oss f.eks. 10 Streamere til en vis sum. husker ikke helt nå. Men var det 1500,- for 10stk. tro? Jeg kan evt. høre med han om dette igjen da det ble uaktuelt for meg ettersom at jeg solgte Jettaen min. Egoe meg :o

Så vist det er mange nok som er intr. så kan vi/dere ordne en felles ansvarlig person som kan samle inn penger og ta en bestilling på det. Er sikker på at Lasse kan ordne en grei pris til medlemmene.

Thor!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes.

En kjapp telefon med Lasse så har jeg fått priser ;)

1 stk. uansett farge 150,-

10 stk. må være samme farge 1000,-

Evt. spm. kan dere ta via meg eller enklest av alt bare å ringe Lasse selv på tlf. 99 01 50 00.

Lasse og Skilthuset holder til ved skibåsen 26 i sørlandsparken.

Kart.jpg

Tror det skal holde med å nevne at dere er medlem av klubben, men kan like godt ta med medlemmskort når dere tar turen så slipper vi noe missbruk av denne lille avtalen vår ;) eller hur?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må ta meg en tur ut der å se : rb :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autopower ordner også slikt, de har begynt med reklamefolier under firmanavnet Autoas.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går det greit å lage en kopi av klubbens logo? uten att det blir noe problem av det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette vet jeg har blitt diskutert før, men tørr ikke svare 100% på hva utfallet ble? Sikkert noen andre som vet. Aner ikke hva jeg evt. skulle søkt på for å finne denne tråden det handler om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det enkelt, så eier klubben copyright på logoen, så bruk av denne teksttypen skal avklares med hovedstyret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.