Hvor tykt gods på FK coilover?

Anbefalte innlegg

Jeg har plan om å sveise på en ring rundt fjørbeinet, pga det justerbare har gått i dørken.

Så d bør helst ikke være syltynt der d skal sveises, så hvor mange millimeter er godset?

Og er det olje eller gassfylt demper, i så fall om det er gass, kan den være eksplosiv? Med tanke på varme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har en liten anelse om dette her? Hadde vært så utrolig greit å fått en liten pekepinne:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan FK er, men på KW settet mitt kan du ta ut demperen. Da ser du vel godstykkelse også

 

Ville tatt ut demperen uansett hvis det skal sveises

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja, så det er ikke åpent der? Slik at det er det vi ser som er selve demperen? Sitter det en demper inne dette røret?

 

Men i tilfelle jeg burde gjøre det, på hva slags måte tar man demperen ut?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre forslag? Dere kan gjerne gjette, men greit å bare ha et tal å forholde seg til:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump, det haster!!:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja, så det er ikke åpent der? Slik at det er det vi ser som er selve demperen? Sitter det en demper inne dette røret?

 

Men i tilfelle jeg burde gjøre det, på hva slags måte tar man demperen ut?:)

 

Er slik på mitt KW sett ja, både foran og bak. Må ha spesialnøkkel til å åpne da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump, 146 visninger og ingen flere svar? Det er vel noen som kan tenke seg litt hvor tykt det er:confused:

Begynner å haste veldig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du bør finne på å sveise noe uten å ta ut demperen uansett. Og gods nok til å sveise i er det nok. Demperne holder jo tross alt bilen oppe og tar imot alle støtene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump, 146 visninger og ingen flere svar? Det er vel noen som kan tenke seg litt hvor tykt det er:confused:

Begynner å haste veldig..

 

jeg tenke meg litt: klø : at det er 6mm gods så bare dra på med 200ampere..hehe neida.

 

men ville nok tro det er mer enn nok gods der til å få sveisa, men er enig med alle de andre her at du bør prøve å få ut selve demperen før du sveiser;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, da er det klart at jeg må ta ut demperen:o Men hva slags vertøy trenger man til dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.