#1 Skrevet Mai 9, 2006 Noen som har sjekka om det er mulig å bruke RS front som er laget til Polo 91-94 mod på en polo 96mod? Får ikke tak i RS front til polo 96, ikke hos Norsk Bildelsenter isåfall.. Takk på forhånd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2006 Det er nok dessverre liten sjangs for at den passer uten store modifikasjoner, da det er to veldig forskjellige biler. Det finnes mange firmaer som lager RS-front som passer til din Polo, du må bare handle ett annet sted hvis NBS ikke kan levere slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2006 kan jeg spørre hva som skjedde med min post??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2006 Er mulig at den passer med andre fester. 6N fanger skal passe på foran på Polo 2F med små modifikasjoner. Er jo lett å få tak RS front til Polo 6N, så gå heller for det (hvis du vil ha styling a la 1996 og ikke 2006 da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2006 Har Rieger-fronten liggende. Kan få den billig hvis du er interessert. http://www.rieger-tuning.de/Modellshow/Volkswagen/Polo/polo.html Den helt til venstre i midten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2006 Pris på denne da? Noen som veit om noen bra styling sider? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2006 Jeg vil tro denne er fin; Søk eller så er vel google.no svært behjelpelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2006 Pris på denne da? Noen som veit om noen bra styling sider? Tja, ser den ligger ute hos 3 norske stylingfirmaer til 3.700,-....kan få den for 1.500,-... ps: har kanalskjørt, grillist, speil og hekkspoiler også hvis det er av interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2006 Okey! Kan du holde den av til i efta.. Må tenke om jeg vil ha Riger eller Rs 2 lokk'n.. Hvis det er greit da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 11, 2006 HVa slags hekkspoiler? Er dette brukte deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 11, 2006 Okey! Kan du holde den av til i efta.. Må tenke om jeg vil ha Riger eller Rs 2 lokk'n.. Hvis det er greit da? Jaja, det går bra. Det er denne hekkspoileren(JE Design): Alle deler er nye, hekkspoileren, speilene og kanalskjørtene er lakkert, men aldri vært på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 11, 2006 ok.. Hva slags speil? Hvor i landet bor du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 11, 2006 Er hvertfall veldig intr.. Er fronten rød? Prisen på hekkspoileren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 11, 2006 ok.. Hva slags speil? Hvor i landet bor du? Speilene ser sånn ut(FK Automotive): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 11, 2006 Er hvertfall veldig intr.. Er fronten rød? Prisen på hekkspoileren? Bor i Bærum. Fronten er ikke lakkert, så den er svart plast. 900 kr for hekkspoileren, ca halv pris. Er litt usikker på de adapterne på speilene, for VW opererer med 2 forskjellige til Polo 6n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 11, 2006 Er du hjemme på Søndag? Er speilene elektriske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 11, 2006 Skal jobbe på søndag, men er hjemme etter kl 19.30...hvis det er noe til hjelp. Speilene er ikke elektriske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 11, 2006 ok.. Noen dager du er hjemme litt tidligere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 11, 2006 ok.. Noen dager du er hjemme litt tidligere? Ikke før på mandag, jobber kvelden i morgen og er hjemme 19.30 på lørdag også Du bor i Fluberg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 12, 2006 Ja.. bor like ved Gjøvik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 12, 2006 Skal muligens oppover om 1,5 uke. Om du er interessert så kan jeg ta med stylinga da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 12, 2006 Ja.. bor like ved Gjøvik.. Litt off topic, men har du noe større bilde av bilen..? Mener muligens å ha sett den rundt omkring i området her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 12, 2006 Skal muligens oppover om 1,5 uke. Om du er interessert så kan jeg ta med stylinga da.' Er du hjemme på tirsdag etter 16.00? Skulle så gjerne ha hatt den på før gatebil skjønner du.. hehe.. Har fått ødelagt min egen.. så bilen ser her tåpelig ut nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 12, 2006 Litt off topic, men har du noe større bilde av bilen..?Mener muligens å ha sett den rundt omkring i området her.. Hehe.. Mye mulig.. http://i44.photobucket.com/albums/f36/polo96/polo1.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 12, 2006 ' Er du hjemme på tirsdag etter 16.00? Skulle så gjerne ha hatt den på før gatebil skjønner du.. hehe.. Har fått ødelagt min egen.. så bilen ser her tåpelig ut nå.. Da er jeg hjemme:) Skjønner, greit å få på en ny da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...