Anbefalte innlegg

Hei. Hvordan rengjør dere bilen innvendig? Har en bil som er ganske møkkete innvending, særlig teppene.. Bruker dere noen midler etc?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ribba min innvendig nå til våren og renset alt enkelt og greit...vel kanskje ikke enkelt da..men ble jo som nytt...rant ikke lite brunt vann ut av de 20 år gamle teppene nei : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ribba min innvendig nå til våren og renset alt enkelt og greit...vel kanskje ikke enkelt da..men ble jo som nytt...rant ikke lite brunt vann ut av de 20 år gamle teppene nei : eek :

 

Hvordan renset du teppen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

div såpe og høytrykkspyler. Er jo orntli kvalitet på teppene i audi ikke sånn statisk som trekker til seg og fanger møkk som i mange andre merker...blir så rent som bare det. Så et par dager tørke da fordi de er tjukke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her har jeg et tips faktisk!

 

lei teppe renser. da kan du få med munnstykke beregnet på møbler...

 

dette fungerer utmerket på både tepper og seter..: rock :

 

hær i Trondheim leier de ut på interiørland, har sikkert tilsvarende i resten av landet også.....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Renset setene i min gamle A3 med tepperenser med munnstykke. Leide maskinen ei helg da, kom vel på 800kr med rensemiddel og skumdemper. Fungerte meget bra, ble rent og pent. Men la det helst tørke før dere leverer maskinen tilbake, først når det tørt at dere ser hvor rent det har blitt.. Passasjersetet mitt ble skjoldet fordi jeg forhastet meg.

 

Skal leie maskin for å rense beetlen straks, anbefales :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok av trekkene, kjørte de en runde i vaskemaskinen, lufttørket de og satte de rett på igjen.

 

Var ikke noe problem å ta av trekkene, men det er sikkert forskjellig fra bil til bil. Setene ble i allefall super rene.

 

I tillegg satte jeg trekkene inn med et behandlingsmiddel som de bruker på flyseter. Det selges ikke i butikk, men leveres av et firma som heter Fiber Protektor i Oslo.

 

Impregneringen er helt vanvittig, selv ikke kaffe eller Cola setter merker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal ribbe golfen min for tepper og vaske dem. Noen som har gjort dette i en golf 2? Mye jobbe å få det ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal ribbe golfen min for tepper og vaske dem. Noen som har gjort dette i en golf 2? Mye jobbe å få det ut?

 

Mye og mye, det gikk ganske fort når jeg tok ut seter og tepper osv... Ribba hele interiøret (minus dash da) og satt inn nytt. Rensingen vet jeg ikke noe om! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å ta ut teppet foran. Begynte i dag, men det sitter fast under midt/gir konsollen. Må jeg da ta ut den, i såfall hvordan gjør jeg det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan risikere og ødelegge passform til tepper o.l hvis du tar ut og gjør det! bør jo gå greit uansett.. men litt kjedelig at de blir "hengende" enkelte steder osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I coupen var passform ikke no tema engang..teppet var sikkert 3cm tykt og med gummibelegg under så ingen fare...når det gjelder midtkonsollen så sitter antagelig teppet sammen innerst øverst så midtkonsollen må ut ja...om du ikke vil lage et snitt i teppet....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vanskelig å ta ut midtkonsollen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har ikke jeg golf da...men det kan umulig være noen jobb...er vel 3 skruer ellerno...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.