Sentrallås med fjernkontrol problem

Anbefalte innlegg

Hei

kjøpte et sentrallås sett og et sett for å få fjernkontrol. har fått koblet opp sentrallåsen og fått den til å funke, men får ikke fjernkontrollen til å virke.. tegningene til den er litt vage og skjønner ikke helt hva de vil.. det eneste som skjer når jeg trykker på knappen er at et rele inni styreenheten til fjernkontrollen kobles inn og ut, men dørene er fortsatt låst/åpne...Er foresten dette settet fra TM Tuning:

2030_ec-149.jpg

2023_ec-127.jpg

Håper noen kan hjelpe meg her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må det vel være noe feil mellon releet og bort til pumpa eller hva det er som låser opp døren..

men lurte på om du kan ta bilde av nøkkelen når den er klappet ut. er det for innvendig spor eller vanlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er desverre det beste bildet jeg har av nøkkelen:

dscn27420oj.jpg

Vet ikke om det er utvendige eller innvendige spor jeg:S

Har også klart å fucke opp to sikringer når jeg holdt på. det er som er problemet er at det skal være en kabel fra styreenheten til kontrollen som skal kobles inn i sentrallås motoren. Til en såkalt Common wire, som jeg ikke har peiling hva er:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Common wire oversatt er felles leder, sikkert jord. Du kan ikke legge inn noen tegninger som var med settene da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å koble den på jord men fikk det ikke til å funke da heller:S

kan se om jeg kan få lagt inn et bilde av tegningene men de ligger i bilen og bilen har jeg ikke mulighet til å dra til idag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant et bilde på bilforumet av den samme fjernkontrollen, så håper noen kan hjelpe meg nå..hvilken av de koblingene er det jeg skal bruke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.