#1 Skrevet April 22, 2004 Jeg har en 98 Golf IV 1,6 Automat som jeg har satt helt ordinære 17 tommere på (225/45x17). Denne har jeg lyst til å senke noe, og fortsatt kunne bruke den som en vanlig bruksbil. Det er kona som kjører den til daglig. Hva anbefales av ekspertpanelet på forumet? 30 - 40 mm? Eventuelt hvilke type fjærer osv.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2004 30 mm er ikke noe problem. Har senket min 35.Det eneste som subba er skvettlappe før jeg fjernet dem, og da bare når jeg skulle inn i garasjen(er en syk knekk i innkjøringa). Slipp ned sier nå jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2004 Sorry, leste ikke sidte setninga. Må presisere at jeg ikke er mdl av noe ekspertpanel eller noe annet som har ordet "ekspert" i seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2004 Opprinnelig postet av Jøran Larssen Jeg har en 98 Golf IV 1,6 Automat som jeg har satt helt ordinære 17 tommere på (225/45x17). Denne har jeg lyst til å senke noe, og fortsatt kunne bruke den som en vanlig bruksbil. Det er kona som kjører den til daglig. Hva anbefales av ekspertpanelet på forumet? 30 - 40 mm? Eventuelt hvilke type fjærer osv.? Du kan sikkert dra den ned 40 mm og sikkert enda litt til. Kjøp deg ett K&W Gewindefahrwerk, så kan du skru opp på vinteren og ned på sommeren. Min gamle polo var vintersenket 60 mm og var i daglig bruk. Det var ingen problem med dette, MEN, demperne som var med K&W settet var justerbare, og stod da på mest hardhet. Ditto kassa var stiv, men ingen prob å kjøre.. (og er heller ikke en del av expertpanelet..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...