Anbefalte innlegg

Er det noen erfaringer med 18" hjul til touran. Bredde, ET osv: klø : . Hadde tenkt og senke ca 6 cm. Tar også imot forslag til dekk og felg.

Kom med innspill.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen erfaringer med 18" hjul til touran. Bredde, ET osv: klø : . Hadde tenkt og senke ca 6 cm. Tar også imot forslag til dekk og felg.

Kom med innspill.:)

6 cm er jo mye senk og krever gewindefahrwerk for å beholde gode kjøreegenskaper. Ellers er Eibach sportline 45mm fjærer et alternativ hvis man ikke skal ha justerbart.

Finnes jo flere Touraner i klubben med gromme 18, 19 og 20 toms hjul, søk etter tråder og bilder.

8x18 eller 8,5x18 ET45 med 225/40 18 er nok et greit sted å starte. Design på felg er ikke lett å foreslå da det finnes enormt mange typer. Kikk på nettet, i brosjyrer og i Rieger-katalogen og se hva du liker ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er min gamle med 11 cm senk og 17" felger

100-0015_IMG_2.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=3452

Heisann!!

Jeg kjører 18" RS6 på min med 8x18 ET45 & 225/40-18 med meget gode erfaringer. Også 40mm H&R senk. Sporer minimalt av hva man kan forvente og er meget fornøyd... Bilen min er firmabil og kjører ca 40k i året med den, så har rullet noen mil med 18" allerde: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Takker for responsen. Da går jeg for 225X40X18 med 45ET. Nå gjelder det og finne en seriøs leverandør av senkesett også: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=3452

Heisann!!

Jeg kjører 18" RS6 på min med 8x18 ET45 & 225/40-18 med meget gode erfaringer. Også 40mm H&R senk. Sporer minimalt av hva man kan forvente og er meget fornøyd... Bilen min er firmabil og kjører ca 40k i året med den, så har rullet noen mil med 18" allerde: smil :

Hva med vinterdekk? Str, bredde, type.....

Får touranen min på tirsdag. Kommer orginalt med 17" og org sportsunderstell.

Har også tenkt på 18" på sommer. Lurer på A8 felger...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.