#1 Skrevet Mai 9, 2006 Er det noen erfaringer med 18" hjul til touran. Bredde, ET osv: klø : . Hadde tenkt og senke ca 6 cm. Tar også imot forslag til dekk og felg. Kom med innspill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2006 Er det noen erfaringer med 18" hjul til touran. Bredde, ET osv: klø : . Hadde tenkt og senke ca 6 cm. Tar også imot forslag til dekk og felg.Kom med innspill. 6 cm er jo mye senk og krever gewindefahrwerk for å beholde gode kjøreegenskaper. Ellers er Eibach sportline 45mm fjærer et alternativ hvis man ikke skal ha justerbart. Finnes jo flere Touraner i klubben med gromme 18, 19 og 20 toms hjul, søk etter tråder og bilder. 8x18 eller 8,5x18 ET45 med 225/40 18 er nok et greit sted å starte. Design på felg er ikke lett å foreslå da det finnes enormt mange typer. Kikk på nettet, i brosjyrer og i Rieger-katalogen og se hva du liker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2006 her er min gamle med 11 cm senk og 17" felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2006 http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=3452 Heisann!! Jeg kjører 18" RS6 på min med 8x18 ET45 & 225/40-18 med meget gode erfaringer. Også 40mm H&R senk. Sporer minimalt av hva man kan forvente og er meget fornøyd... Bilen min er firmabil og kjører ca 40k i året med den, så har rullet noen mil med 18" allerde: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2006 Ok. Takker for responsen. Da går jeg for 225X40X18 med 45ET. Nå gjelder det og finne en seriøs leverandør av senkesett også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2006 http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=3452 Heisann!! Jeg kjører 18" RS6 på min med 8x18 ET45 & 225/40-18 med meget gode erfaringer. Også 40mm H&R senk. Sporer minimalt av hva man kan forvente og er meget fornøyd... Bilen min er firmabil og kjører ca 40k i året med den, så har rullet noen mil med 18" allerde: smil : Hva med vinterdekk? Str, bredde, type..... Får touranen min på tirsdag. Kommer orginalt med 17" og org sportsunderstell. Har også tenkt på 18" på sommer. Lurer på A8 felger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...