Lurer på noen priser.....

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurte på noen priser og deler...

 

 

Hvor kan man få tak i sorte skinn seter (mener dette finnes til S2?) og hva er evt pris?

 

også lurte jeg på om en S2 fanger er høyere enn en evo fanger.... og evt pris på denne også... litt lei av å gå nedi hehe :P

 

 

mvh

Robin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet noe om dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort skinn får du til din ja, pris varierer vel litt men du bør nok regne med en 10 lapper for et komplett interiør med dørsider..

 

Når det gjelder S2 front så sklir denne rett på bilen og er høyere enn EVO`n du har på nå, så da slipper du å skrape nedi.. Har kjørt bilen mye selv og det er stortsett bare å ta det pent så sklir den fint over kanter og dumper, men klart, den er nok i noe laveste laget ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort skinn får du til din ja, pris varierer vel litt men du bør nok regne med en 10 lapper for et komplett interiør med dørsider..

 

Når det gjelder S2 front så sklir denne rett på bilen og er høyere enn EVO`n du har på nå, så da slipper du å skrape nedi.. Har kjørt bilen mye selv og det er stortsett bare å ta det pent så sklir den fint over kanter og dumper, men klart, den er nok i noe laveste laget ja ;)

 

 

ok ja da vet jeg det, kjekt å vite hehe, klart den sklir over de fleste kanter og dumper, men så har det seg sånn at jeg bor i telemark, og her er det altså den jævligste veibevaringa i omtrent hele verden tror jeg, hadde vært bedre å kjørt i åkre..... og på toppen av det er det hele et fartsdumpel-hælvete : bråk : .... men men de har vel viktigere ting å bruke penger på som å ta alle de trimma mopedene : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan...

Vet ikke om du skal bytte interiøret nå/eller om du allerede har gjort det. ..

Uansett .. stor sannsynlighet for at for hånda på ett pent skinninteriør iløpet av "nær fremtid"...

 

Du får gi beskjed dersom det skulle være av interesse..

 

(send gjerne mail .. - johan542@gmail.com

 

Hilsen

Øyvind

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sort skinninteriør er orginalt på min 89 modell audi coupe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sort skinninteriør er orginalt på min 89 modell audi coupe

 

 

jau, da er det vel til de også da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan...

Vet ikke om du skal bytte interiøret nå/eller om du allerede har gjort det. ..

Uansett .. stor sannsynlighet for at for hånda på ett pent skinninteriør iløpet av "nær fremtid"...

 

Du får gi beskjed dersom det skulle være av interesse..

 

(send gjerne mail .. - johan542@gmail.com

 

Hilsen

Øyvind

 

do har I-mail for fan! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.