Anbefalte innlegg

Hei

 

Hvor finner man klima kodene til det eldste audi klimaanlegget? Altså det første som sitter i 200, 80 og 90 og de tidligste v8?

 

Og hva betyr bi level på det samme klima anlegget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Hvor finner man klima kodene til det eldste audi klimaanlegget? Altså det første som sitter i 200, 80 og 90 og de tidligste v8?

 

Og hva betyr bi level på det samme klima anlegget?

tror ikke det er dette på denne frank og bi-level er til å skru av ac pumpa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet det er kode for det for jeg ble vist det en gang, men glemte hvordan. Dessuten vet jeg ikke hva tallene betyr: klø :

 

Trodde econ var for å skru av pumpa jeg: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den eldre enn den du linka til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nordicaudi hadde en link til denne tidligere, men den er borte. Jeg har printa ut den gamle kode-listen. Jeg kan kopiere over innholdet, men det må nesten vente til i morra (har klussa veeeldig mye på arkene) :)

 

For øvrig er

ECON samme som AUTO men uten kompressor

BI-LEV er luft ut alle dysene (mens AUTO og ECON styrer lufta opp+ned ved oppvarming og opp+frem ved nedkjøling). Husker ikke i farta om kompressor stopper på BI-LEV, men tror ikke det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha, akkurat det jeg trengte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte bare teste i min bil, og når det kommer opp '01 når eg slipper off og outside temp.. Det betyr brudd i sensor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte bare teste i min bil, og når det kommer opp '01 når eg slipper off og outside temp.. Det betyr brudd i sensor?

Nei, det betyr at du er i kanal 1. For å vise verdien i denne trykker du på outside temp og så kan du bla med warmer og cooler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.