#1 Skrevet Mai 9, 2006 Hei Hvor finner man klima kodene til det eldste audi klimaanlegget? Altså det første som sitter i 200, 80 og 90 og de tidligste v8? Og hva betyr bi level på det samme klima anlegget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2006 Hei Hvor finner man klima kodene til det eldste audi klimaanlegget? Altså det første som sitter i 200, 80 og 90 og de tidligste v8? Og hva betyr bi level på det samme klima anlegget? tror ikke det er dette på denne frank og bi-level er til å skru av ac pumpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2006 Jeg vet det er kode for det for jeg ble vist det en gang, men glemte hvordan. Dessuten vet jeg ikke hva tallene betyr: klø : Trodde econ var for å skru av pumpa jeg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2006 Er det denne? http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1306/a1306.php&var= . Eller er det av den forrige typen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2006 Det er den eldre enn den du linka til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2006 nordicaudi hadde en link til denne tidligere, men den er borte. Jeg har printa ut den gamle kode-listen. Jeg kan kopiere over innholdet, men det må nesten vente til i morra (har klussa veeeldig mye på arkene) For øvrig er ECON samme som AUTO men uten kompressor BI-LEV er luft ut alle dysene (mens AUTO og ECON styrer lufta opp+ned ved oppvarming og opp+frem ved nedkjøling). Husker ikke i farta om kompressor stopper på BI-LEV, men tror ikke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2006 Kjapp PDF med kodeutlesing på gammel klima: obd_gammel_klima.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2006 Takk skal du ha, akkurat det jeg trengte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2006 Måtte bare teste i min bil, og når det kommer opp '01 når eg slipper off og outside temp.. Det betyr brudd i sensor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2006 Måtte bare teste i min bil, og når det kommer opp '01 når eg slipper off og outside temp.. Det betyr brudd i sensor? Nei, det betyr at du er i kanal 1. For å vise verdien i denne trykker du på outside temp og så kan du bla med warmer og cooler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...