#1 Skrevet April 22, 2004 Klokka 19 er det vel? Hva med et treff neste torsdag for å diskutere litt treffa som kommer tett som hagel nå uttover sommern? Hvem som skal hvor, kjøre i følge... og slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2004 Æ kjæm.. barnevakta e allerede bestilt.. å vi tøffe gutta reise til Drammen den 30 April 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2004 ...egentlig er det ikke før neste torsdag, men regner med jeg ikke har annet lurt å finne på enn å komme en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Vige ...egentlig er det ikke før neste torsdag, men regner med jeg ikke har annet lurt å finne på enn å komme en tur Ja, e vel egentli neste... men denne måneden har vi jo 5torsdaga... Litt lenge me 3 uka mellom vel? Kan hende vi droppe den første torsdagen i mai da, for da e det jo treff på Lånke lørdagen etter... Veit jo itj om æ tør kom. Hver gang æ kjem så bynne jo biln min å lekke kjøleveske! hehe "Sandmoen-syndrom" kan vel hende æ dukke opp te tross... (ska snart gjøre dein Sandmoen-syndrom-imun å. Ei ussel slangeklemme så e vi sikra ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2004 du e redd får å møt mæ du Bondø... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2004 Opprinnelig postet av Johan Erlend Dybvik du e redd får å møt mæ du Bondø... ja, hold på å pisse i buksa av frykt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2004 ja gutta bli det et mini treff på torsdag eller ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2004 Jeg svinger oppom på torsdagen. Jobber tidlig denne uka, så om noe spesielt ikke dukker opp er jeg der. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2004 jau jarn feskgarn mor di sett i fjæra å tøgg gråstein! æ kjæm en tur! (må brife me nyombyggd anlegg!) wiouw! raut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2004 Det planlegges hjemebesøk hos Morten B. for litt Colin McRae rally 4 turnering etter Sandmoen. Han har 100" skjerm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 29, 2004 Kommer vel en tur jeg og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 29, 2004 knall gutta da sjåes vi kl 19:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...