#1 Skrevet Mai 9, 2006 Har fått en mail fra de som styrer med Autoshow, og de vil ha nytt show i år. Og vil igjen ha med medlemmer fra VACN! Datoen er satt til 22-24 September (Det vil si samme helg som i fjor.) Og stedet er Skjærgårdshallen i Langesund, Telemark. Av de som var der fra VACN i fjor, fikk jeg et intrykk av at de var fornøyde!! Derfor spør jeg om folk er interresert til å møte opp på dette treffet! Info om årets arrangement: Arrangementet vil finne sted i Skjærgårdshallen i Langesund den 22-24 september 2006. Det vil bli i år som i fjor; utstillingen vil være lørdag og søndag, fredag er til for rigging av stands og sette fra seg biler/mc. Nytt i år er Premiering Gunstige priser ved overnatting også i år. Hotellet ligger vis a vis Skjærgårdshallen (100m) Vi jobber også for fullt for å få fylt begge hallene i år. Det vil da bli totalt område på 4000kvm. Det vil også være litt mer underholdning i år, hva det blir er foreløpig uklart, men mulig at det blir hopping med motorcross, burning etc. mer info om dette kommer etter hvert. Håper at dere vil være med også i år! PÅMELDTE: Jan Richard Hansen - Audi A4 Ben Øye - Audi A6 Lars Erik Johannesen - VW Passat GT5 Syncro Øyvind Sandvik - Audi Coupe (kommer på Lørdag) Bjørn - Audi 80/A4 Cab Fra Grenland Auto: Audi Q7 og VW Eos Christian Johnsen - VW Passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2006 Legger ut siden fra i fjor med bilder! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=35535&highlight=autoshow Også invitasjonen fra i fjor! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=33410&highlight=autoshow 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2006 Tar opp denne tråden igjen. Noen som kunne tenke seg å ta turen på dette treffet? Søker litt spesielle biler, men alle som vil er hjertelig velkomne! Håper at folk melder sin interresse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2006 kunne jo vært gøy å tatt seg en tur da men det spørs jo om bilen min er spesiell nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2006 det er den vettu freddy! bare å komme med den Og søker fortsatt flere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2006 A4'en min er nok for anonym for dette.. Prøve å få meg Magne da vet du.. Og Freddy: Bilen din glir rett inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2006 Alle som vil komme fra VACN er hjertelig velkomne, Litt for å vise at vi er en ganske stor klubb! Så send meg gjerne en PM eller si ifra på denne tråden om dere ønsker å delta! Tror nok detta blir bra! Freddy, bilen din er påmeldt alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2006 Caben kommer og passaten kommer Jan Richard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 23, 2006 Og for de som aldri har vært i langesund... Det er en perle langs havet:tilber: Slekta mi driver frisørsalongen der... Så om noen trenger en hårklipp så får dere stikke innom... Meget dyktige og trivelige mennesker: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 23, 2006 Bra Lars Erik! Dere er hjertelig velkomne! Øyvind: Ja, Det er en veldig trivelig liten by med fine omgivelser! og OF, hvilken av frisørsalongene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 23, 2006 hvilken av frisørsalongene? Santa Fe tror jeg den het... Den ligger rett til høyre da du kjører ned bakken rett før du får wrightegården på din venstre side... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 23, 2006 Ps... Takk for innbydelsen Jan Richard. Jeg blir med vettu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 23, 2006 Santa Fe tror jeg den het... Den ligger rett til høyre da du kjører ned bakken rett før du får wrightegården på din venstre side... OT:Stemmer nok det....hjelper lite når Dama mi klipper halve lokallaget her:) Få prøve å få fika min til den tid og da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 23, 2006 Hører min bil hjemme der tro? Ikke fått med meg så mange treff pg.a forsinkelser med bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 23, 2006 Hører min bil hjemme der tro? Ikke fått med meg så mange treff pg.a forsinkelser med bilen.. Bare det er VAG så passer den inn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 23, 2006 Da sier vi det sånn at om jeg er velkommen så kommer jeg.. *følge med i tråden utover* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 24, 2006 Håper min bil er klar da ja. Kommer nok uanz, grunnet bor ca 100 m fra hallen ! har snekkra ny ute plass , så kan vi jo ta en liten træll hos meg på lørdagen ! for de som vil da, og jeg vet at det ekke bare meg som er TØRST her i klubben ! bare kronene holder til lakk og får montert just. senk. + polert opp railsa, så er DaddyCool klar for show ! Pettersson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 24, 2006 Ben: Du er alt påmeldt Klart du kan komme med bilen din!! Kikket gjennom prosjekttråden din! Ser veldig bra ut Thommy: Uteplassen din blir det tørstedrekke på kvelden!! Og håpe at du blir ferdig med bilen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 24, 2006 OT:Stemmer nok det....hjelper lite når Dama mi klipper halve lokallaget her:)Få prøve å få fika min til den tid og da. Så du er med på treffet?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 13, 2006 Bare en påminnelse, Påmelding må skje innen 6 dager, da jeg skal sende påmeldingsliste fra VACN. Og husk at ALLE er hjertelig velkommne til å stille ut bilen! Vil også be dere som har sagt dere kommer, sender meg en PM om at dere kommer, slik at jeg får komplett liste. Og treffet er som sagt inne, så været er vel ganske så bra går jeg utifra. Bli med, detta blir gøy!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 13, 2006 ill be there.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 14, 2006 Kommer nok til å ta turen bortom men ikke stille ut noe bil. Det hadde vel heller oppfordret folk til å melde seg UT av klubben:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 18, 2006 Hadde det ikke vært for at jeg befinner meg i USA til hælja skulle jeg veldig gjerne stillt opp.... Var bra i fjor så lykke til alle som stiller!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 18, 2006 Jan Richard Hansen; Ta og legge ut en liste av VAG som skal stille ut pr. dags dato og oppdatere fortløpende når folk kommer på? Hva med og legge ut en tråd om påminnelse i lokallagene Telemark og Vestfold? Kanskje ikke alle som leser underforumet Treff Nå som det nærmer seg slutten mot sommersesongen.... bare et lite tips herfra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 18, 2006 Klart jeg kan legge ut en liste over de som er påmeldt sålangt. Oppdatert POST #1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...