Anbefalte innlegg

Klart jeg kan legge ut en liste over de som er påmeldt sålangt.

Oppdatert POST #1

Ikke akuratt at jeg har noe med det og gjøre men har du sjekket opp/fått tak i noe profilerings stasj som bla; stor banner som ifjor? kanskje det finnes noen flayers?

Hva med og legge VACN klubbfilmen for salg der? evnt. andre artikler også....

Har du tenkt deg og lage til en liten "stand" eller hva? Kanskje det kunne vært noe også rigga opp med et lite partytelt med banner over o.lign som vi da kunne hatt et tv stående og surre og vise klubbfilm? ha litt tidligere treffpunkt blader liggende for besøkende og ta en titt på?

Personlig syntes jeg dette med videokanonen ifjor ikke ble veldig stor suksess.... Jeg syntes det ble for lyst i hallen og da utydelig og se hva som hva der....

Ikke noe vi kanskje har noe med men kanskje prøvd og fått profilert det litt i avisene så det ble kjent blandt folka rundt forbi slik at de tar seg en tur og titter?

Bare noen synspunkter fra min side...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt på det meste der Lars Erik, Det blir Partytelt, lurer på å ta ned en TV å la Klubb DVD filmen surre der. Tar også med en god del medlemsblader som folk kan kikke i.

Ang å selge VACN DVD, så har jeg ikke tenkt noe spes på det, og tror ikke det blir akktuelt.

Banner det har Christian J. Så den kommer opp.

Og ang. showet, så kommer det i lokalavisene i morgen. (PD og Varden).

SÅ over til selve rigginga.

Håper noen folk kan komme på Fredag, Slik at vi kan få opp Banner, Partytelt, TV/DVD gjerne høytalere.

Jeg har Partytelt her, har også TV, men ikke DVD, så håper noen har en DVD spiller som kan stå der

denne helgen.

Mest sannsynlig har jeg fått Grenland Auto til å stille ut Audi Q7 og VW Eos!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar en tur ut til Langesund.

Kunne vel vært OK og hilst på noen i klubben.: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

møter kanskje på noen logistiske problemer.. er vel trygt å la bilen stå fra lørdag til søndag?? ser ut til at jeg evt kommer ned på lørdag morgen, får vasket bilen, rusler litt rundt utover dagen for så å dra hjem for å jobbe ute natt til søndag og så komme meg ned til langesund på søndag ettermiddag igjen.. Noen som har ork til å hjelpe med bilvask\shine på lørdag morgen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann !

Bekrefter at vi kommer med Q7 og Eos med mindere de skulle bli solgt i løpet av fredagen.

Mvh

Tommy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

møter kanskje på noen logistiske problemer.. er vel trygt å la bilen stå fra lørdag til søndag?? ser ut til at jeg evt kommer ned på lørdag morgen, får vasket bilen, rusler litt rundt utover dagen for så å dra hjem for å jobbe ute natt til søndag og så komme meg ned til langesund på søndag ettermiddag igjen.. Noen som har ork til å hjelpe med bilvask\shine på lørdag morgen??

Bilen vil kunne stå trygt der fra Lørdag til Søndag. Hallene bilene befinner seg i vil være låst etter det er ferdig på Lørdag og åpner igjen på søndagen.Og da vil ingen få tilgang til hallene.

Når det gjelder bilshine har jeg nok med min egen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil være vakter i halle døgnet rundt, + at politi og securitas vil ta turene nedom for å sjekke forholdene på nattaen osv. Så er nok bra med sikkerhet.

Kan sikkert hjelpe deg litt med bilen vettu. men må få gjort ting med min også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NOEN som kommer som kan ta seg av opprigging på fredag? Jeg skal på firmafest, så rekker desverre ikke nedom hallen i morgen (fredag) Eneste er at jeg kommer nedom med Banner og partyteltet. Fint om noen kan få opp dette!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NOEN som kommer som kan ta seg av opprigging på fredag? Jeg skal på firmafest, så rekker desverre ikke nedom hallen i morgen (fredag) Eneste er at jeg kommer nedom med Banner og partyteltet. Fint om noen kan få opp dette!

Burde da alltids være mulighet for dette så lenge jeg får med en person til til og hjelpe.

Klokkeslett er dette da? må nødt til og få ferdig anlegget imorgen også.... går fort noen timer der også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i skjærgårdshallen ca. 2 tiden. Om det ikke er noen fra VACN der, så legger jeg det fra meg der vi skal ha bilene.

For de som var der i fjor, så har vi fått tildelt samme langside iår som i ifjor.

Noen som har DVD Spiller?!? :confused:

Og noen som har en bil stor nok til å hente TV'n min? er kun 28"W TV..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i skjærgårdshallen ca. 2 tiden. Om det ikke er noen fra VACN der, så legger jeg det fra meg der vi skal ha bilene.

For de som var der i fjor, så har vi fått tildelt samme langside iår som i ifjor.

Noen som har DVD Spiller?!? :confused:

Og noen som har en bil stor nok til å hente TV'n min? er kun 28"W TV..

Klokka 2 er jeg på jobb så da blir det vanskelig for min del. Men måtte blitt rett etter jobb itilfelle.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Langesund ligger skjærgårdshallen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er veldig lett skilta da du kommer fra E-18. Står Autoshow med piler på plakatene hele veien til hallen, Om du fortsatt ikke finner frem, er jeg å nå på 93092650.

Om dere skal vaske bilene, er det den Shell bensinstasjonen rett etter dere har tatt av E-18, eller om dere kjører nye/vanlige veien til langesund, ligger det en Shell bensinstasjon på toppen mellom Stathelle og Langesund. Fortsatt å ringe om dere lurer på noe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er veldig lett skilta da du kommer fra E-18. Står Autoshow med piler på plakatene hele veien til hallen, Om du fortsatt ikke finner frem, er jeg å nå på 93092650.

Om dere skal vaske bilene, er det den Shell bensinstasjonen rett etter dere har tatt av E-18, eller om dere kjører nye/vanlige veien til langesund, ligger det en Shell bensinstasjon på toppen mellom Stathelle og Langesund. Fortsatt å ringe om dere lurer på noe

Til opplysning så er bensinstasjonen mellom Langesund og Stathelle en Esso stasjon. Noen som vet når Autoshow åpner og evt stenger....?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til opplysning så er bensinstasjonen mellom Langesund og Stathelle en Esso stasjon. Noen som vet når Autoshow åpner og evt stenger....?

åpner for publikum 12 og stenger 1800 vis jeg ikke husker helt feil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå til helgen(22-24 sept.) er det igjen klart for autoshow i Langesund.

Her er litt generell info.

Fredag:

Hallen er åpen fra 10.00-21.00

Denne dagen er kun åpen for de som skal stille ut og rigge.

Lørdag/søndag

Hallen åpner kl.10.00 for utstillere og stenger 19.00.

For publikum er den åpen fra 12.00-18.00

Premiering:

Premieringen vil være på søndag ca.16.00

Sikkerhet ved hallen:

I hallen er det alarmsystemer som har direktekobling til alarmsentral, politiet

og falken vil ta noen turer å sjekke på nettene. I tillegg vil det være 2-3

personer som er der om natten og passer på.

Inngangspenger:

I år er det gratis for bil og sjåfør, men det vil koste 50,- pr. pers. i bilen

utenom sjåfør for begge dagene. Alle som stiller ut og kjøper 2 dager vil få

utdelt et armbånd.

See You....: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pg.a ring problemer må jeg stå denne utstillingen av..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig kjedelig Ben. For treffet er bra i år. Bare folk som kom litt seint osv. Men i morgen blir det nok en kjempebra dag der! Så er bare å ta en tur folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er mulighet for å stille ut bilen bare imorgen kan jeg faktisk ta turen ned.. men regner med det meste er gjort klart så det får være til neste gang..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

til de som evt kjenner de som arrangerer dette..

lag en egen klasse topp 3 "butikk" biler..

ingen hensikt å måle biler som er bygd av butikk mot privatbygde biler.. Ellers et greit arr., litt lite folk kanskje? og litt mangel på aktiviteter..

B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen. Vil først takke dere som kom fra VACN! Synes at vi fikk vist oss kjempebra fram, spesielt på idag (søndag).

Med tanke på at det kun er 1 person som arrangerer dette, og få til så mye som det han har gjort, så er det all ære for det.

Personlig syntes jeg at det var et bra treff. selv om det kanskje ikke er så lett å få til all verdens aktiviteter når det kun er 1 som arrangerer.

Til neste år, vil det antageligvis bli litt flere som kommer til å styre med dette, hvor det da vil bli mere aktiviteter. Noe av grunnen at det ikke er så mye, er at det ikke skal begynne å ligne på forskjellige "14'tiss" bil show.

Håper at det var en fin helg for dere som var der i år. og dere er selvfølgelig velkomne tilbake neste år.

NB! LEGG GJERNE INN BILDER FRA TREFFET, enten i denne tråden, eller opprett en nye bildetråd, slik at vi kan dele med resten av VACN! ;)

Mvh.

Jan R. Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Gratulerer Karsten Eriksen fra Sarpsborg med første plass under japse klassen og peoples choise.... Bra arrangemang... tar gjærne turen til neste år også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at det står respekt av at det kun er en person som står for hele opplegget. All ære til han. Synest alt var bra jeg, med tanke på alt arbeidet han har lagt bak. Fikk dessverre ikke vært utom på søndag, men mye av det jeg så på lørdag virket bra... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et lite bidrag hvertfall, kan ikke flere legge ut bilder fra det treffet der? Fikk ikke tatt noe særlig med bilder selv.

Autoshow 2.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.