#1 Skrevet Mai 9, 2006 Hvor mye kan man dra ut av en orginal s2 motor? hva tåler disse motorene? Blir muligens S2 på meg i helga men har lyst til å trimme litt så da søker jeg erfaringer av andre som har trimmet disse motorene.. Mvh John Håvard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2006 Kommer an på lommeboka di det. Kan få ut over 1000 hester av en slik motor. Det er allerede gjort i Norge,1065 hk for å være nøyaktig. Så et lite "budsjett" kan være greit å sette opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2006 Hvor mye kan man dra ut av en orginal s2 motor? hva tåler disse motorene? Blir muligens S2 på meg i helga men har lyst til å trimme litt så da søker jeg erfaringer av andre som har trimmet disse motorene.. Mvh John Håvard Ring VS Motor på tlf 67980009 el 97067329. Det finnes sikkert noen som er billigere, men VS opererer i hvertfall ikke med skrytehester:) Forumets søkefunksjon vil nok hjelpe deg (og forvirre deg) ang S2-trimming. Lykke til m trimminga: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2006 Hvor mye kan man dra ut av en orginal s2 motor? Tenker du da på å trimme den uten å "åpne" motoren og bytte innmat? Isåfall har jeg 'hørt' at grensen går litt i overkant av 400hk på en 5 sylindret motor uten å bytte innmaten. Da er det rådene som er det svakeste ledd. Og trimme opp til (+-400hk) det er jo greit og rimelig rett frem, hvis man er litt handy med en skiftenøkkel og har genrell forsåelse, men skal du over det antallet i hester så er det meg bekjent å bytte innmat fort som fy ellers så kan det bli dyrt! sats heller på heftigere understell enn motor først da s2'ens bremser og fjøring (er rimelig dårlig selv med orginal effekt) og lær deg å kjør "balja" skikkelig først! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2006 Kunne ikke vært mere enig med deg her Anders...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...