#26 Skrevet Mai 10, 2006 Noen som vet hvor en får kjøpt disse skivene og caliperene komplett til front? Kansje noen her har noen de vil bli kvitt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 11, 2006 Møller og Porsche sjapper har nok originale. Brembo sjappe kan nok skappe calipperen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 11, 2006 Jeg har kjørt med standard Porschebelegg på min 993 turbo. Det funket ikke på Rudskogen for noen uker siden Er standard klosser fra Textar Hans? Har brukt Mintex på Rudskogen, og det syntes jeg fungerte utmerket, men regner nok med at du presser bil og bremser litt hardere enn den "frøkenkjøringa" jeg drev med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 11, 2006 Er standard klosser fra Textar Hans? Har brukt Mintex på Rudskogen, og det syntes jeg fungerte utmerket, men regner nok med at du presser bil og bremser litt hardere enn den "frøkenkjøringa" jeg drev med... Jeg kjøper mine hos Porschespesialisten Autotuning som anbefalte disse. Jeg kan forøvrig anbefale Autotuning som holder til på Rygge. tlf. 69285999. Jeg vet ikke om Auto Zentrum Sport på økern har dette, Pagid er jo ikke originalt Porsche. Jeg tror Porsche GT3 Cup gutta i Sverige kjører Pagid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 18, 2006 993 TT passer!!! Takk alle sammen, gjenstår å sjå om EBC yellowstuff er bra greier. Greenstuff tok fyr i fjord: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...