Har bestillt "styling" baklykter til touran i dag!

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestillt nye lykter til touranen min i dag!! :) og tenkte jeg kunne informere de som lurer, om at de kostet meg 1825kr eks. moms inklusive medlemsrabatt.

Samtidig skulle de ha 500kr. for å montere disse på min bil som jeg ikke har fått ennå hos min vw forhandler.

Hilsen Frank Roger Los

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av lyktene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spar deg de 500kronene, tar sikkert 5 min å montere selv.

Synes dessuten Touran gjør seg best med originale baklykte :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Touran kler disse utrooolig bra i hvertfall. : rock :

Bilde:

i9JszzsdCVJAD5p1RGQUoQx84.srv?dlg=CtxCtr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyktene det er snakk om er Hella sine design baklykter, har ikke funnet noen andre alternativer, og de ble bestillt hos hellanor.

Når det gjelder disse 500 spenna, så er det vel greit og betale de hvissomat det skulle bli noen problemer etter montering, være seg lekasjer av vann eller noe?

Synes lyktene gjør seg bra på enkelte farger, bilen jeg går og venter på er sølv så da synes jeg de passer :)

Håper jeg får bilen før ferien i allefall.. vil til polen og sjekke priser på votex skjørtesett, bytte navi enhet og noe annet kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har disse på min som også er sølv, men siden stylinga ikke er montert ennå så ser det litt "fjernt" ut... Men det blir bra til slutt...

De lampene er montert med 2stk skruer på¨hver side, lukk opp luka di og bruk "felgdeksel-nøkkelen" til å vippe av den svarte lista rundt lampa..

Da kommer de 2 skruene til syne og lampene er til å vippe av...

Det kommer vann mellom lykt og list org på den bilen men det kommer aldri inn så ikke beskymre deg for å gjøre det selv...: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DEt at en vw forhandler tar 500kr for å skifte disse baklyktene blir jo helt feil.

Det vil jo egentlig si at de bør ta 500kr for å skifte ei lyspære på hver side. lykta må av uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ,at de 500kr fo å bytte lampene... : eek :: bråk :

Syyykt da,tar deg 10-15min selv,30min om du slapper av med kaffekopper innimellom,så har du spart den halve høvdingen. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.