Problemer med turbotrykk på 2,5TDi AEL

Anbefalte innlegg

Gratulerer! Flotters!

 

Men var det kun justering av pumpe de gjorde? Og da ble du kvitt 00550?

 

/ Lasse

Det ble en obligatorisk kontroll av veiv/kam/regreim før justeringen av pumpa, siden de mente det var uforsvarlig å justere pumpa når de ikke visste 100% sikkert at det var der feilen lå. Så da har jeg hvertrfall skriftlig at alt er helt hundre :)

 

Vet ikke om jeg er kvitt feilkoden ennå, siden jeg ikke har fått sjekka med vag-com ennå (er på jobb), men bilen går som sagt mye bedre ennd en noen gang har gjort, og går ikke i traktormodus slik som den gjorde ved belastning før.

 

EDIT: Feilkoden lot seg slette nå ja.. :) Deilig. Pumpa sto forresten over en tann feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

En ting til jeg lurer på. Hvordan kan jeg justere dette elektronisk på min bil? Flere forum sier at jeg skal logge inn med kode 12233 (i VAG-COM ol.) for så å gå inn i Adaptation, men hvis jeg bruker kode 12233 mister jeg kontakten med motor-diagnose modulen.

 

/ Lasse

 

Litt gammel tråd jeg tar opp nå.. Men jeg lurer også på hvordan login kode man ska bruke?

Har prøvd med 12233 og da mister jeg komunikasjon med ecu..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt gammel tråd jeg tar opp nå.. Men jeg lurer også på hvordan login kode man ska bruke?

Har prøvd med 12233 og da mister jeg komunikasjon med ecu..

 

Fortsatt litt gammel tråd, men bilene er bare blitt 1/2 år eldre :)

Du skal ikke tukle med vag-com, men justere registerrem og dieselpumperem mekanisk slik at de blir korrekte. Man trenger måleur til jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.