Hva bruker jeg i motorromet

Anbefalte innlegg

Hei. Hva skal jeg bruke til å vaske et møkkete motorrom? Tenker da på kjemikaler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk kun dekkspray, du vil ikke tro hvor effektivt det er. Helst en type som er skum.

 

Spray motorrommet med dette, vent i par sekunder så tørker du det bare av! Det tar olje og støv uten slit og ikke får du noen problemer med fusking og slikt! Det er vidunder medisin mot møkkete motorrom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk kun dekkspray, du vil ikke tro hvor effektivt det er. Helst en type som er skum.

 

Spray motorrommet med dette, vent i par sekunder så tørker du det bare av! Det tar olje og støv uten slit og ikke får du noen problemer med fusking og slikt! Det er vindunder medisin mot møkkete motorrom!

 

Hørtes rart ut men takk for tipset:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

avfetting og en malekost brukte jeg i dag.

 

Spraye på, vente 2 min, så kosta jeg så møkka løsna. Spylte allt av etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym Engine & Machine Cleaner, kost rent, dusj av skitten med vann, så Vinyl & Rubber Cleaner over det hele etterpå.

Det er hvertfall safe oppskrift hvis det ser skikkelg skikkelig ille ut. Hvis det ikke er så ille så fresher du nok opp rimelig bra bare med Vinyl Clean.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.