#1 Skrevet Mai 10, 2006 eR DET NOEN SOM HAR PRØVD DISSE http://cgi.ebay.com/ebaymotors/97-00-VW-PASSAT-HALO-BLUE-PROJECTOR-HEADLIGHTS-98-99_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQitemZ8062524723QQrdZ1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2006 Veit noen kem som produserer desse lyktene? Noen importør for dei i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2006 syns disse ser enda bedre ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2006 Disse passer bra på mørk bil, men blir litt malplassert på en sølvfarget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2006 Hello.. Finnes di "sorte" lyktene til 99mod. Passat, og eventuelt er de noen i Norge som selger dem..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2006 Hello.. Finnes di "sorte" lyktene til 99mod. Passat, og eventuelt er de noen i Norge som selger dem..? har ikke sett de hos noen norske butikker, men disse fant jeg på ebay.de. kommer nok etterhvert i norske butikker og, håper jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2006 har kikket på disse jeg oxo,men så kom jeg på .... tenk om glasset(plasten?) sprekker ved blink lyset ? da må du jo bytte hele lykta i stede for bare blinkers'en. desverre tenker jeg sånn, er ikke rik man som kan bare handle meg nye lykter annanhver mnd. (for å sette det litt på spisser da). men lyktene er kule de, enig med det ! Hvorfor ikke bare handle dem på ebay.de/ebay.com? det ekke farlig det vet dere.... koster jo dyre dommer viss du skal vente til dem kommer til norge, oxo siden dem er så nye koster dem jo gjerne litt extra. sparer nok nærmere 1000-1500,- på å bestille dem fra tyskland. mvh Pettersson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2006 Hvorfor ikke bare handle dem på ebay.de/ebay.com? det ekke farlig det vet dere.... mvh Pettersson De som har det Ebay.com sender kun USA/Canada og ingen postbokser eller COadresser. Men ebay.de har jeg ikke sjekket: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2006 har kikket på disse jeg oxo,men så kom jeg på .... tenk om glasset(plasten?) sprekker ved blink lyset ? da må du jo bytte hele lykta i stede for bare blinkers'en.desverre tenker jeg sånn, er ikke rik man som kan bare handle meg nye lykter annanhver mnd. (for å sette det litt på spisser da). men lyktene er kule de, enig med det ! Hvorfor ikke bare handle dem på ebay.de/ebay.com? det ekke farlig det vet dere.... koster jo dyre dommer viss du skal vente til dem kommer til norge, oxo siden dem er så nye koster dem jo gjerne litt extra. sparer nok nærmere 1000-1500,- på å bestille dem fra tyskland. mvh Pettersson Hvor har du kjøpt dine lykter? Det er i hovedsak lykter med sort "innmat" jeg leter etter, og dine var jo tøffe: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 24, 2006 Disse passer bra på mørk bil, men blir litt malplassert på en sølvfarget. syns de passer fint på lyse biler og, jeg skal ha slike på min hvite bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 26, 2006 Tøffe lykter alle disse , men lyser dem bedre enn org. ? og hva koster det å kjøpe dem fra utlandet ( ink frakt og toll osv ) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 26, 2006 Hvilke firma i Norge selger lykter med sort "innfatning" til Passat 99mod.? Jeg har kun funnet lykter med krommet "innfatning"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 26, 2006 her:) http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=76&products_id=1244 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 26, 2006 lurer på om ikke nbs selger disse også, titta litt på dem da jeg kjøpte lamper til min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...